تلخ شدن کام مشتریان اسنوا با تاخیر در تحویل محصولات

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از تاخیر در تحویل تلویزیون اسنوا گلایه کرد.

صنعت لوازم خانگی بعد از خودروسازی دومین صنعت پرگردش در کشور است. شرکت اسنوا یک شرکت لوازم خانگی است که محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است. این برند ایرانی محصولات با کیفیت ایرانی تولید می‌کند. محصولاتی که در رقابت با برند‌های خارجی موفق بوده است. یکی از این شرکت‌ها اسنوا است که محصولات را در طرح‌های مختلف روانه بازار شده است. این محصول به دلیل کیفیت بالایی که دارد مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است. با توجه به اینکه تلویزیون یکی از بزرگترین سرگرمی‌های افراد خانواده است توانسته این محصول جایگاه ویژه‌ای را در بین مشتریان پیدا کند. اما این روز‌ها شهروند خبرنگار ما که این روز‌ها اقدام به خرید تلویزیون کرده است از تاخیر در تحویل آن گلایه‌مند است.


متن پیام شهروند خبرنگار

بنده مهرماه تلویزیون برند اسنوا از فروشگاه به صورت اقساط بدون پیش پرداخت خریدم که بابتش سه فقره چک چهار ماه دادم، قرار شد موعد تحویل دی ماه باشد، اما در قرار داد و پیامک که من نخواندم گفتند که تحویل سه ماهه است، بعد از سه روز با فروشگاه تماس گرفتم بهم گفت که تا ده روز صبر کن، باز بعد از یه ماه (اواخر آبان ماه) با امور مشترکین تماس گرفتم گفتند تلویزیونی که شما سفارش دادید هنوز تولید نشده اواسط آذر روی خط تولید می‌رود. خواهش می‌کنم صدای ما باشید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
علی حسینی
۱۷:۰۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
امان از دست این شرکت اسنوا آیا کسی هست به بدعهدی این شرکت در تحویل کالا رسیدگی کنه؟ تو روز روشن پول مردم رو میگیرن و باهاش کار میکنن اما کالا رو تحویل نمیدن
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
سلام ما بهمن پول به نمایندگی اسنوا واریز کردیم الان ۲ ماه یخچال تحویل ندادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
منم تلویزیون سفارش دادم گفتن یک هفته ای میدیم ولی تا پول واریز شد بحسابشون گفتن سه ماه دیگه میدیم. اسنوا واقعا با مردم صادق نیست
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۰۶ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
باسلام آقا ماهم روز اول بهمون گفتن تحویلش نهایتا یه هفته ایه ولی بعد از اینکه پولو ریختیم حسابشون پیامک اومد که تحویل کالای شما تا سه ماهه دیگس آخه چرا مردمو گول میزنید خدارو خوش نمیاد ما دو ماهه داریم قسد وام میدیم ولی هنوز تلوزیون به دست ما نرسیده?
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی
۱۱:۳۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
بنده چند وقت پیش .برای خرید لوازم خانگی به یکی از نمایندگی اسنوا مراجعه کردم .چون پنل تلویزیون ما هم شکسته بود.در خواست.تلویزیون ویک سری اجناس را دادیم .با وام .خوشبختانه.وام را سریع به حساب اسنوا واریز کردم ولی شور بختانه اسنوا تا پول را دریافت کرد پیامک برای ارسال کردن ۳ ماه طول می‌کشه تا برای شما ارسال بشه .در حالی که شرکت اسنوا پول کالا را با سودش نقدن.از بانک تحویل گرفته . سوال.اینجاست چه زود و بندی پشت این قزیه هست .کالایی.که قرار بوده یک هفته تحویل بدهد چرا شده سه ماه.
آخرین اخبار