جبهه خلق برای آزادی فلسطین: شهید سلیمانی جایگاه ویژه‌ای در قلب مبارزان شرافتمند جهان دارد

دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین بر جایگاه ویژه شهید سلیمانی در میان مبارزان فلسطینی و آزادگان جهان تاکید کرد.

"طلال ناجی" دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین به مناسبت سومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی گفت: شهید و فرمانده بزرگ سپهبد قاسم سلیمانی جایگاه ویژه و استثنایی در قلب، ذهن و روح همه مبارزان و مقاومان فلسطینی و بلکه همه مبارزان شرافتمند در جهان دارد، زیرا آثار و جای دست این شهید همچنان ادامه دارد و ان شاء الله برای دهه‌ها ادامه خواهد یافت تا در نهایت به پیروزی در همه جا و به ویژه در فلسطین منجر شود.

به نقل از المیادین، وی ادامه داد: ما احساس می‌کردیم که شهید سلیمانی برادر همه مبارزان فلسطینی است. او با عطوفت و مهربان بود و به شدت بر احترام به کوچک و بزرگ و تکریم مبارزان اصرار داشت.

طلال ناجی تصریح کرد: شهید سلیمانی به ما می‌گفت جمهوری اسلامی ایران در کنار فلسطین، مستضعفان و مقاومان ایستاده و از آن‌ها حمایت می‌کند، ولی در مقابل هیچ چیزی از آن‌ها نمی‌خواهد. او می‌گفت دست همه مادران و پدران شهدا را می‌بوسد و به همه شهدا و خانواده‌های آن‌ها افتخار می‌کند.

وی تأکید کرد: دشمنان به شهید سلیمانی به عنوان مانعی بزرگ بر سر راه برنامه‌های خود نگاه می‌کردند و او حقیقتا برنامه‌های آن‌ها را در منطقه ناکام گذاشته بود.

ناجی همچنین گفت: رژیم صهیونیستی در حمایت از منافع نیرو‌های استکباری در منطقه ما و جلوگیری از وحدت امت عربی و توطئه علیه همه کشور‌های همسایه نقش دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار