تخصیص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور به شهرستان رزن

فرماندار رزن گفت: در سفر رئیس جمهور در مرداد ماه امسال هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی اختصاص یافت.

علی اصغرغفاری آثار افزود: از این میزان اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی و ۶۰۰ میلیارد تومان آن  هم برای طرح‌های اقتصادی و اشتغال شهرستان رزن اختصاص یافته است.

او گفت: هم اینک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان طرح‌های عمرانی در سطح شهرستان رزن در حال اجرا است.

فرماندار رزن با اشاره به اینکه هم اینک در ۵۵ روستای شهرستان رزن طرح کانال آبرسانی و در ۲۵ روستا طرح قنات در دست اجرا است، افزود: برای ۲۰ روستا از سوی بنیاد مسکن و فرمانداری اعتبار لازم پیش بینی دیده شده است.

غفاری آثار گفت: ۷۲۵ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری از محل منابع متوازن، نفت گاز و استانی برای این شهرستان پیش بینی شده است.

او مهمترین ویژگی توزیع بودجه را اثر بخشی آن دانست و افزود: باید در تخصیص و توزیع بودجه و اعتبارات به مولفه‌هایی همچون برخورداری همه اقشار از این اعتبار و حل کردن مشکلات مردم با برنامه ریزی منسجم و هدفمند توجه داشت.

فرماندار رزن گفت: بهسازی معابر، توجه به حمل و نقل جاده ای، اصلاح نقاط حادثه خیز، اجرای روکش آسفالت و خط کشی مسیر‌های ارتباطی از دیگر اولویت‌ها در توزیع اعتبارات شهرستان است.

غفاری آثار گفت: امسال اولویت اصلی این شهرستان خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار با تخصیص اعتبارات مورد نیاز است.

شهرستان رزن در شمال استان همدان واقع شده است.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران پنج‌شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد، سفر رییس جمهور ۲۴ هزار میلیارد تومان رهاورد برای استان همدان به همراه داشت که شامل ۱۴ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی، اقتصادی و خدماتی و پرداخت ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.