رشد مصرف گاز در قم کنترل شده است

معاون بهره برداری شرکت گاز استان قم، گفت: هر سال با آغاز فصل سرما، میزان مصرف گاز افزایش چشمگیری دارد که توانسته ایم این افزایش مصرف را در قم مهار کنیم.

علی پاکدامن، معاون بهره برداری شرکت گاز استان قم، در جلسه امروز پدافند غیر عامل در فرمانداری قم با اشاره به اینکه دستور کاهش مصرف یک میلیون و ۷۰۰ هزار مترمکعب کاهش به دیسپاچینگ قم داده شده است، گفت: برای کوره ها، نیروگاه‌های با مقایس کوچک (chp)، ادارات و صنایع ریخته گری محدویت ایجاد شد.

معاون بهره برداری شرکت گاز استان قم، با تاکید بر مدیریت مصرف در ادارات دولتی افزود: رفتار در ادارات باید تغییر کند و استفاده از لباس گرم به عنوان راهکاری برای کاهش مصرف انرژی مدنظر قرار بگیرد.

متقیان، مدیر عامل پدافند غیر عامل استان هم، در این جلسه گفت: بخش مهمی از هدر رفت انرژی به دلیل وجود ساختمان‌های غیر استاندارد است و این مسئله از دسترس مردم خارج است.

معاون بهره برداری شرکت گاز استان قم، با اشاره به جلسات برگزار شده در سال‌های گذشته در خصوص پدافند غیر عامل در مکان‌های مختلف استان، گفت: متاسفانه دستورالعمل‌هایی که برای مدیران استان ارسال می‌شود در نهایت در بایگانی‌ها می‌ماند و اتفاقی صورت نمی‌گیرد.

متقیان گفت: در زمان بحران که نباید به دنبال مدیریت بحران بود، در زمان‌های دیگر باید عمل کرد تا در لحظات بحرانی بتوان عملکرد خوبی نشان داد.

عباس ذاکریان، فرماندار قم هم در این جلسه گفت: کاهش مصرف گاز در طول سال باید برنامه ریزی شود نه صرفا در زمان زمستان، باید با استفاده از ظرفیت صدا و سیما و نشریات، کار‌های کارشناسی برای رفع مشکلات و عیوب موجود در ادارات انجام و پیشنهاد‌های لازم ارائه شود.

برچسب ها: شرکت گاز ، مصرف گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار