کارنامه‌ درخشان لرستان در اغتشاشات اخیر کشور

استاندار لرستان در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت"فرید کرم پور" به مناسبت روز مادر، گفت: استان لرستان در اغتشاشات اخیر کشور کارنامه‌ای درخشان از خود به یادگار گذاشت.

فرهاد زیویار استاندار لرستان در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت "فرید کرم پور" به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، اظهار کرد: فرزندان لرستان در دفاع از ناموس، ارزش‌ها و تمامیت کشور همیشه از خود رشادت نشان داده و از جان خود دریغ نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان در اغتشاشات اخیر کارنامه‌ای درخشان از خود به یادگار گذاشت، افزود: فرزندان این دیار هم در حفظ لرستان و هم در خارج از مرز‌های استان ادامه خط غیرت و ایثار را برای کشور هرگز فراموش نمی‌کنند و این نتیجه تربیت مادرانی است که همواره با از خودگذشتگی فرزندان خود را به دفاع از ناموس و ارزش‌های کشور فرستاده و سربلندانه ایستاده اند.

زیویار با اشاره به سخنان ارزشمند سردار شهید سلیمانی درخصوص شهید، بیان کرد: سردار سلیمانی می‌فرماید شهید پیش از آنکه شهید شود شهید است و این مصداق بارز اولین شهید مدافع امنیت دهه هشتادی کشور، شهید "کرم پور" است.

شهید استوار یکم "فرید کرم پور" از یگان امداد شهرستان رباط کریم ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ در حین انجام ماموریت کنترل اغتشاشات و مقابله با آشوبگران بر اثر حمله وحشیانه اغتشاشگران و به علت شدت و تعدد جراحات وارده مجروح و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.