در هفته گذشته؛

۳۶۴ نفر از خدمات امدادی هلال احمر بهره‌مند شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ۳۶۴ نفر در سوانح هفته گذشته توسط نجاتگران این جمعیت امدادرسانی شدند.

 رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع ۳۹ حادثه در هفته گذشته، گفت: ۴۳۰ نفر در این سوانح دچار حادثه شدند.

او با اشاره به امدادرسانی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به ۳۶۴ نفر افزود: در هفته گذشته ۲۳ حادثه جاده‌ای و ۱۰ حادثه سیل و برف وکولاک رخ داده است که نیرو‌های عملیاتی ۲۶ نفر آسیب دیده را اسکان دادند.

او با اشاره به وقوع بارندگی و سیل به مدت ۳ روز متوالی در اکثر نقاط استان کرمان بیان کرد: ۳۴۲ نفر متاثر از سیل در هفته گذشته به همت هلال احمر امدادرسانی شدند.

او با اشاره به رهاسازی ۱۵ خودروی گرفتار در سیل تصریح کرد: ۳۶ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۳۸۶ کیلوگرم نایلون، ۱۰ تخته پتو و سایر اقلام امدادی مورد نیاز در مخاطره سیل توزیع شده است.

فلاح گفت: شهرستان‌های کهنوج، رفسنجان، بافت، رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج، رابر، کوهبنان و ماهان درگیر حوادث سیل و برف و کولاک شدند.

او با اشاره به اینکه امدادگران و نجاتگران این جمعیت در هفته گذشته ۱۱ نفر را رهاسازی و نجات داده اند،اظهار کرد: در این عملیات‌های امدادونجات ۱۶۶ نجاتگر و امدادگر در قالب ۴۷ تیم عملیاتی به حادثه دیدگان، امدادرسانی کردند.

برچسب ها: هلال احمر ، نجاتگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار