خدمات هلال احمر به بیش از ۳۰۰ نفر متاثر از سیل در کرمان/ امدادرسانی ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به ۳۰۳ نفر متاثر از سیل و بارندگی‌های اخیر در نقاط مختلف استان کرمان خبر داد.

 رضا فلاح گفت: در پی وقوع بارندگی در نقاط مختلف استان کرمان از روز سه شنبه ۲۰ دی ماه؛ امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کرمان تاکنون با ارزیابی و امدادرسانی در ۱۹ شهر و روستا به ۳۰۳ نفر خدمات امدادی ارائه کردند.

او افزود: نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبارجنوب، بافت، رفسنجان در حال امدادرسانی به آسیب دیدگان از سیل هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع برف و کولاک در شهرستان‌های کوهبنان و رابر بیان کرد: ۳۵ نیروی امدادی در قالب ۹ تیم در شهرستان‌های بیان شده در حال امدادرسانی هستند.

او با اشاره به ارتباط مستمر جمعیت هلال احمر استان کرمان با اداره هواشناسی تصریح کرد: تمامی نیرو‌های امدادی و عملیاتی این جمعیت در سراسر استان کرمان در آماده باش کامل به سر می‌برند.

فلاح هم چنین به آماده باش تیم امدادهوایی هلال احمر اشاره کرد و گفت: تا کنون ۱۱ بسته غذایی، ۳۶۱ کیلوگرم نایلون و ۶ تخته پتو در بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

او افزود: هم چنین ۸ نفر حادثه دیده از شرایط جوی به همت جمعیت هلال احمر اسکان و ۲ خودرو رهاسازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار