موصلی:

۲۵۰۰ مددجوی کمیته امداد فارس حافظ قرآن شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس یکی از فعالیت‌های این سازمان را تربیت حافظان قرآن بیان کرد و گفت: تاکنون دو هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان این مرکز موفق به حفظ یک جزء تا کل قرآن کریم شده‌اند.

مرتضی موصلی در مراسم اعزام مددجویان کمیته امداد به مشهد مقدس گفت: یکی از وظایف کمیته امداد امام خمینی (ره)، توجه به مباحث فرهنگی برای مددجویان تحت پوشش خود است.

او گفت: یکی از راه‌های ارتقای شاخص‌های فرهنگی مددجویان از طریق فعالیت‌های قرآنی میسر می‌شود که با تلاش حوزه فرهنگی دو هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان حافظ یک جزء تا کل قرآن هستند.

موصلی گفت: در قالب طرح «حرم تا حرم» بعدازظهر امروز ۴۰۰ مددجوی مادر و دختر تحت حمایت کمیته امداد فارس به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از این نهاد مقدس تلاش در جهت توانمندسازی جامعه هدف کمیته امداد است که در همین راستا برنامه‌های مختلفی در کشور عملیاتی شده است.

موصلی با بیان اینکه توجه به تعالی خانواده‌های معزز تحت حمایت از طرق مختلفی همچون اردو‌های زیارتی، آموزشی و تفریحی اجرا می‌شود، افزود: در ۹ ماهه امسال بیش از شش هزار نفر از مددجویان فارس در اردو‌های مختلف از قبیل شوق زیارت، اعزام به کربلای معلی در اربعین و اردو‌های سراسری شرکت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: امروز در طرح «حرم تا حرم» تعداد ۴۰۰ نفر از مددجویان مادر و دختر تحت حمایت اعزام می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار