آغاز توزیع وسایل گرمایشی جایگزین در تربت جام

در پی قطع شبکه گاز در تربت جام توزیع وسایل گرمایشی جایگزین و همچنین نان بین مردم آغاز شده است.

در پی سرمای هوا و کاهش فشار گاز در چند روز در تربت جام و قطعیآغاز توزیع وسایل گرمایشی جایگزین در تربت جام گاز بیش از ۱۷ هزار مشترک در این شهرستان توزیع وسایل گرمایشی جایگزین آغاز شده است.

جواد اوجی وزیر نفت که در پی این افت فشار گاز برای بررسی میدانی شبکه شمال شرق کشور و راهکار‌های جلوگیری از افت فشار گاز شمال شرق کشور به خراسان رضوی سفر کرده بود با عذرخواهی از مشترکان گاز در تربت جام به علت قطعی این شبکه گفت: برای جبران این مشکل ۱۷ هزار بخاری برقی و نفتی و همچنین نفت سفید و گاز مایع در سطح شهرستان بصورت رایگان توزیع و قبوض برق و گاز دی مشترکان بدون گاز نیز جبران می‌شود.

فرماندار تربت جام نیز با عذرخواهی از مردم گفت: متاسفانه این شهرستان در سه شب گذشته دمای منفی ۱۹، منفی ۱۷ و منفی ۱۲ درجه را تجربه کرد که شرایط سختی برای همشهریان با وجود قطعی گاز ایجاد شد.

حسین جمشیدی افزود: حسب دستور استاندار خراسان رضوی و پیرو سفر وزیر نفت به شهرستان توزیع وسایل گرمایشی جایگزین و همچنین نان بین مردم آغاز شده است.

اوتصریح کرد: بدلیل قطع گاز شهری برخی از نانوایی‌های شهرستان بصورت پخت با سوخت جایگزین در حال فعالیت هستند و در بحث نان در سطح شهر و بخش‌ها مشکلی وجود ندارد.

فرماندار تربت جام افزود: توزیع وسایل گرمایشی و نان در شهرستان همچنان ادامه دارد.

جمشیدی از همشهریان خواست: ضمن همکاری لازم در مصرف گاز نهایت صرفه جویی را داشته باشند.



برچسب ها: سرمای هوا ، قطعی گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی غزنینی
۱۸:۱۴ ۲۶ دی ۱۴۰۱
وسایل گرمایشی و نان توزیع که نشده هیچ پیدا هم نمیشه