استاندار گیلان با اعلام نارضایتی از عملکرد ضعیف در بخش نهایی پروژه راه آهن رشت - کاسپین، خواستار تسریع در عملیات اجرایی این خط ریلی شد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (دوشنبه ۲۶ دی ماه) در جریان بازدید از روند اجرایی پروژه راه آهن رشت – بندر کاسپین، تسریع در روند اجرا و تکمیل این خط ریلی را ضروری دانست و گفت: راه آهن رشت - کاسپین که مسیر شمال به جنوب را به هم متصل می‌کند، نقش بسزایی در توسعه کشور و تجارت بین الملل دارد.

او با اعلام نارضایتی از عملکرد ضعیف در بخش نهایی راه آهن رشت – بندر کاسپین، افزود: با توجه به اینکه چندین بار متذکر شده ام، عملکرد پیمانکار و روند اجرایی این بخش از پروژه مورد رضایت نیست و در تماس تلفنی با وزیر راه و شهرسازی ضمن ارائه موضوعات مربوط، خواستار شتاب دهی بیشتر به این پروژه و رفع مسائل آن شدم.

به گفته استاندار گیلان، با توجه به بازدید‌های میدانی و جلسات متعدد عملیاتی با حضور کارفرما (شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور) و پیمانکاران و هماهنگی‌های به عمل آمده در سطح استان و ملی، مشکلات زیرساختی و اعتباری در پروژه‌های در دست اجرا مرتفع شده، از این رو عدم تعلل در اتمام و نیز تسریع در روند اجرا مورد تأکید است.

عباسی تکمیل خط ریلی رشت - کاسپین را دارای اهمیت خواند و خواستار برنامه ریزی و اهتمام وزارت راه و شهرسازی برای تسریع و به سرانجام رساندن این خطوط ریلی شد.

انتقاد استاندار گیلان از روند اجرایی راه آهن رشت - کاسپین


بیشتر بخوانید 


راه آهن رشت – کاسپین به عنوان بخشی از طرح راه آهن قزوین - رشت - انزلی است که عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۹۸ از محل اعتبارات عمرانی ملی شروع شد و با اتمام طرح، مرکز استان گیلان به منطقه آزاد کاسپین متصل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.