کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در کمیسیون تلفیق تصویب شد

کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ تصویب شد.

اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از روز شنبه (۲۴ دی) به بررسی کلیات لایحه بودجه سال آینده پرداختند و امروز کلیات به رای اعضای تلفیق گذاشته شد.

در جلسه عصر امروز نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق ابتدا توضیحات و دفاعیات میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه را استماع کردند. سپس نمایندگان مخالف و موافق نظراتشان را بیان کرده و سپس درباره کلیات رای گیری شد.

بر این اساس کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ با ۲۸ رای موافق، ۱۱ رای مخالف و ۲ رای ممتنع در کمیسیون تلفیق تصویب شد.

با تصویب کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در کمیسیون تلفیق، گزارش این کمیسیون به صحن علنی ارجاع می‌شود تا در دستور کار جلسه یکشنبه (۲ بهمن) مجلس قرار گیرد. در صورت تصویب کلیات در مجلس، کمیسیون تلفیق وارد بررسی جزییات لایحه بودجه می‌شود؛ در غیر این صورت لایحه برای اعمال اصلاحات به دولت ارجاع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۰۷:۲۳ ۲۸ دی ۱۴۰۱
لطفا در بوجه 1402 افزایش حقوق متناسب با تورم برای قشر کارگر را لحاظ کنید . افزایش دستمزد تورم زا نیست . سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۷ دی ۱۴۰۱
سلام.به جای نفت و محصولات پتروشیمی که به کره جنوبی وارد می کنید یه بخش رو خودروی باکیفیت و ارزان وارد کنید،مبادله کالا به کالا کنید با این کار بهانه انتقال پول به دلیل تحریم بانکی نیز از بین می رود،تقریبا یک میلیون از کره جنوبی خودرو وارد کنید و بدون تعرفه گمرکی به مردم بفروشید،با این کار با یک تیر چند نشان می زنید،باعث کاهش قیمت خودرو،افزایش کیفیت و رضایت مردم،کاهش الودگی هوا،کاهش مصرف سوخت و در نتیجه افزایش صادرات نفت،از طرف دیگر کره ای ها به ایران به عنوان شریک تجاری نگاه می کنند و روابط بسیار گرم با ایران خواهند داشت.از روسیه نیز در قبال ارسال صادرات نظامی و اقتصادی،جنگنده پیشرفته سوخو 35 و ضدهوایی اس500،همچنین خودروی کم مصرف وارد کنید.باید روابط خود با شرق و کشورهای منطقه تقویت کنیم تا جایی که دیگر برای کشورهای فرامنطقه ای روزنه نفوذی باقی نماند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۷ دی ۱۴۰۱
به فکر صفهای طولانی نانوایان هم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۷ دی ۱۴۰۱
افزایش حقوق خیلی کمه، خدا لعنتتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۷ دی ۱۴۰۱
بودجه قانون حمایت از معلولان چرا حذف شده؟ میگن بودجه رفته تو ردیف های دیگه تقسیم شده آیا این راه رو برای بهزیستی باز نمیکنه که ببره جای دیگه هزینه کنه؟
آخرین اخبار