دومین شهرک کوهبنان درطرح ملی مسکن درحال احداث است

رئیس اداره راه و شهرسازی کوهبنان گفت:دومین شهرک طرح ملی مسکن در کوهبنان در حال احداث وکوهبنان دراین زمینه دراستان پیشتاز است.

سید فهیم روح الامینی گفت: در شهرک شهید سلیمانی با استقرار پیمانکار از چهار ماه پیش حدود ۱۱ هزار متر جدول گذاری و ۸۵ هزار متر آسفالت انجام خواهد شد.

او بیان کرد: با توجه به سرعت بالای ساخت و ساز مسکن در کوهبنان جا دارد هر چه سریعتر انشعابات‌ آب ، برق ، گاز و تلفن وصل شوند تا زیر ساخت ها در شهرک شهید سلیمانی برای اسکان شهروندان مستقر شود.

روح الامینی افزود: از اواسط بهمن ماه واگذاری زمین های طرح نهضت مسکن  ملی در شهرک ۱۳ هکتاری امام حسین(ع) انجام می شود که  باید زیر ساخت ها در این شهرک نیز مستقر شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی کوهبنان بیان داشت: جا دارد منابع طبیعی اراضی داخل شهر پابدانا را هر چه سریعتر به راه و شهرسازی واگذار کند تا زمینه برای واگذاری به متقاضیان فراهم شود.

 مجید توکلی فرماندار کوهبنان نیز گفت: به همت ادارات بنیاد مسکن ، راه و شهرسازی ، راهداری و شهرداری کوهبنان کار انقلابی و جهادی صورت گرفت تا سیل بند بالا دست شهرک امام رضا(ع) و نخاله های باقی مانده از زمان زلزله جمع آوری شود که زمینه برای واگذاری شهرک ۳۰۰ واحدی امام حسین (ع) فراهم شد.

او افزود: برای احداث شهرک صنوف مزاحم و آلاینده هم باید همه ارگان ها جهادی و انقلابی پای کار بیایند تا این مهم در کوتاه ترین زمان ممکن ولی به بهترین شکل محقق شود.

فرماندار کوهبنان اظهار کرد: باید تلاش کنیم ضمن کاهش سود مبلغ وام مسکن در کوهبنان افزایش پیدا کند و در این راستا با نگاه ویژه و مهربانانه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی کمک کنیم تا صاحباخانه شوند.

اوبیان داشت: جا دارد ساخت و ساز های خارج از شهر رصد شود تا در زمین های ملی و دولتی بدون مجوز مکانی ساخته نشود.

برچسب ها: زیرساخت ها ، مسکن ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار