اختصاص ۶۲۷ میلیارد تومان برای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی

رئیس مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: ۶۲۷ میلیارد تومان از منابع استانی در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار به شهرستان‌های این استان تخصیص یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی سفر‌های شهرستانی را نمونه بارز از مدیریت جهادی در دولت مردمی و انقلابی در راستای عدالت محوری و رفع نابرابری‌های منطقه‌ای در دولت سیزدهم دانست و گفت: مبلغ ۶۲۷ میلیارد تومان از منابع استانی در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان‌های این استان تخصیص یافت.

حسین سپهری افزود: سفر‌های شهرستانی، امید و نشاط و اعتماد سازی را بین مردم مناطق ایجاد می‌کند و دیدار‌های چهره به چهره با مردم و بررسی مسایل و مشکلات مناطق توسط بالاترین مقام اجرایی استان و مدیران استانی همچنین بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا و رفع موانع و مشکلات در روند سرمایه گذاری‌ها از نکات مهم این سفر‌ها است.

به گفته وی، تاکنون استاندار آذربایجان غربی به ۱۸ شهرستان سفر کرده که هفت سفر در سال گذشته و ۱۱ سفر هم در سال جاری بوده که شامل شهرستان‌های میاندوآب، ماکو، اشنویه، ارومیه، خوی، مهاباد، پلدشت، شوط، پیرانشهر، چایپاره و نقده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی یادآور شد: سال گذشته نیز تعداد هفت سفر به شهرستان‌های چالدران، بوکان، تکاب، سلماس، سردشت، باروق و چاربرج انجام شد.

سپهری تاکید کرد: برای انجام تعهدات این سفر‌ها سهم استان در سال گذشته مبلغ ۲۴۵ میلیارد تومان بود که به دستگاه‌های اجرایی مربوطه پرداخت شد که بیشترین اعتبار به پروژه‌های راهداری، ورزشی، آب و فاضلاب، بهداشت و درمان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: برای انجام تعهدات استانی سهم سال ۱۴۰۱ نیز مبلغ ۳۸۲ میلیارد تومان در راستای اجرای مصوبات به دستگاه‌های اجرایی تخصیص داده شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی اظهار کرد: نگاه هوشمندانه و تدابیر جهادی، در این سفر‌ها، موجب نگاهی منطقی و عادلانه به حل مسایل و مشکلات توسعه‌ای و معیشتی مناطق و نقشه راهی برای همه دستگاه‌های جهت حل عقب ماندگی‌ها و نابرابری‌ها در شهرستان‌ها خواهد شد و غبار محرومیت را از چهره آن‌ها پاک خواهد کرد و ارتقا شاخص‌های توسعه استان را نیز به همراه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.