تامین امنیت کامل در مناطق زلزله زده خوی

فرمانده انتظامی استان گفت: امنیت در مناطق زلزله زده خوی کاملا برقرار است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: به دنبال وقوع زلزله در شهرستان خوی و با توجه به تدابیر ابلاغی فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر بسیج تمامی امکانات پلیس در خدمات رسانی به مردم در همان ساعت اولیه وقوع زلزله، با هماهنگی رئیس دادگستری و دادستان خوی ماموران انتظامی شهرستان بلافاصله در مناطق حادثه دیده حاضر شده اند.

سردار رحیم جهانبخش گفت: ساز و کار‌های لازم برای خدمت رسانی بیشتر به زلزله زدگان و محافظت از اموال مردم اندیشیده شده و با تدابیر اتخاذ شده، تیم‌های پلیس‌های تخصصی به همراه تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه اعزام شده اند.

سردار جهانبخش با تحت کنترل خواندن اوضاع در مناطق حادثه دیده اظهار داشت: در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است و با حضور گسترده سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط امدادرسانی به زلزله زدگان در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: طرح‌ها و تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای نیز توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در محدوده‌های موردنظر در حال اجراست.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: ماموران پلیس تا آخرین لحظه در مناطق زلزله زده خواهند بود و از هیچ گونه مساعدتی دریغ نمی‌کنند و حافظ جان و مال مردم هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.