کلهر: پرسپولیس با بردن ذوب آهن مسیر قهرمانی اش را هموار کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان در صورت تداوم روند رو به رشد خود ۹۰ درصد مسیر قهرمانی شان هموار می‌شود.

محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم ذوب آهن اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: نیمه اول بازی چنگی به دل نزد،   اما نیمه دوم بازی در اختیار پرسپولیس بود. سرخپوشان با این برد توانستند روند رو به رشد خود را ادامه بدهند و به سمت قهرمانی بروند. مالکیت توپ، موقعیت‌های زیاد، استفاده از عمق دفاع حریف و ارسال از کناره‌ها نشان می‌دهد که گل محمدی نقش کلیدی خود را ایفا می‌کند.  

او ادامه داد: زمانی که تیم پرسپولیس از حریفش عقب است، با حوصله بازی می‌کند و بازیکنان تفکرات تاکتیکی سرمربی را به خوبی اجرا می‌کنند و در بازی با ذوب آهن هم  به آنچه خواستند، رسیدند و ارسال از جناحین به آن‌ها کمک کرد و پیروز شدند. اگر سرخپوشان همین روند را ادامه بدهند ۹۰ درصد مسیر قهرمانی شان هموار می‌شود. البته سپاهان می‌تواند رقیب خطرناکی برای پرسپولیسی‌ها باشد. سرخپوشان در نیمه اول حریف خود را محک می‌زنند و  برنامه‌های خود را در نیمه دوم بازی اجرا می‌کنند.  

محمد عمری در پرسپولیس دیر شکوفا شد 

کلهر درباره عملکرد محمد عمری در این بازی گفت: به نظرم باید از بازیکنان تیم‌های پایه در تیم بزرگسالان استفاده شود. البته عمری دیر شکوفا شده و باید در سن ۱۷، ۱۸ سالگی این بازیکن در تیم بزرگسالان استفاده می‌شد. سرمربیان نباید بترسند و از بازیکنان جوان به جای بازیکنان خارجی بنجل بهره ببرند. عمری در  بازی‌های اول خود خوب بازی نکرد و این موضوع طبیعی  بود، اما او از زمانی که فرصت بازی پیدا کرد روز به روز پخته‌تر و باتجربه‌تر بازی می‌کند و  خودش را با شرایط تیم وفق می‌دهد. نقش اساسی را گل محمدی ایفا کرد که به توانایی عمری پی برد و از او استفاده کرد. همچنین جوانان  با رفتن لوکادیا گره گشا  شدند و باری سرخپوشان گل می‌زنند.  

دیاباته در  بازی با تیم های تدافعی می تواند گره گشا باشد 

بپیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد دیاباته در این بازی گفت: اگر دیاباته آماده باشد در آن صورت می‌تواند برابر تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند گره گشا باشد. او با فیزیکی که دارد و در زمین هم بازیکن تکتیکی است، به طور حتم می‌تواند برای سرخپوشان موثر باشد.  

تعویض های گل محمدی در باز ی با ذوب آهن گره گشا شد 

او درباره تعویض‌های گل محمدی در بازی با ذوب آهن بیان کرد: سروش رفیعی یک بازیکن موثر و خلاقی است و  آمدن این بازیکن به بازی کمک کرد تا پرسپولیس برنده شود. تعویض‌های گل محمدی گره گشا شد و سروش توانست با ارسال دقیق خود پایه گذار گل برتری سرخپوشان شود.  

پرسپولیس در نقل و انتقالات نیاز به بازیکن جدید ندارد 

کلهر درباره اینکه تیم پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات در چه پستی نیاز به جذب بازیکن دارد، گفت: این تیم  در همه نقاط زمین، بازیکن تاثیرگذار دارد و نیاز به بازیکن جدید ندارد و همین بازیکنان می‌توانند قهرمانی را برای سرخپوشان ارمغان بیاورند. با توجه به اینکه بازیکنان جوان آماده هستند و دیاباته هم به تیم پرسپولیس  اضافه شد همین نفرات می‌توانند نقش اساسی در این تیم  ایفا کنند. سرخپوشان در صورتی باید مهاجم جدید بگیرند که آن بازیکن در سطح بالایی قرار داشته باشد و بتواند به پرسپولیسی‌ها کمک کند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار