عالیشاه: من تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که تا پایان فصل با سرخپوشان قرارداد دارد.

امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد تیمش برابر تیم ذوب آهن اظهار کرد: امیدوارم هرچه زودتر شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها باشیم. همانطور که قبلا هم گفتم فوتبال بدون هوادار روح ندارد. امیدوارم مسئولان شرایط را هرچه زودتر برای حضور هواداران در ورزشگاه آمده کنند.

او درباره وضعیتش بیان کرد:  تا آخر فصل با پرسپولیس قرارداد دارم. ما به بازی‌های دیگر کاری نداریم. به بازیکنان تیم گفتم که باید به وظیفه خود عمل کنیم و مسیر خود را پیش ببریم. زمانی که به نحو احسن کار خود را انجام دهید نیازی نیست که به بازی‌های دیگر توجه کنید. بازی را ببر و به بازی‌های دیگر نگاه نکن. به امید خدا در آخر فصل کنار هواداران جشن می‌گیریم.

او درباره  پیروزی مهم پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: باتوجه به بازی‌های برگزار شده فکر می‌کنم ۳ امتیاز مهمی را کسب کردیم. تلاش بازیکنان در این بازی ستودنی بود. باید بگویم که این تیم لایق بهترین‌هاست.

او درباره صحنه مشکوک به پنالتی گفت: آنطور که من دیدم توپ به دست بازیکن ذوب آهن برخورد کرد و فکر می‌کنم باید برای ما پنالتی گرفته می‌شد.

عالیشاه درباره لیست خروجی یحیی گل محمدی گفت: نعمتی و پاکدل از بازیکنانی بودند که برای این تیم تلاش بسیار زیادی کرده و هر زمانی که پیراهن پرسپولیس را می‌پوشیدند تمام تلاش خود را برای تیم انجام می‌دادند. از اینکه این ۲ بازیکن کنار ما نیستند ناراحتیم، اما فوتبال حرفه‌ای است و سرمربی تصمیم می‌گیرد. امیدوارم این ۲ نفر در ادامه راهشان موفق باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۳۰ دی ۱۴۰۱
خداکنه هرچه زودتر قردادت تمام بشود واز پرسپولیس بروی چون جز حرام کردن فرصت ها کار دیگری بلد نیستی
آخرین اخبار