اهدای یک دستگاه خودرو وانت به کتابخانه‌های عمومی فارس

هلن کاظمی متولی موقوفه کاظمی شیرازی یک دستگاه خودرو به کتابخانه‌های عمومی، اهدا کرد.

در نشستی با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس و اعضای انجمن خیرین توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی فارس، هلن کاظمی متولی موقوفه کاظمی شیرازی یک دستگاه خودرو وانت به کتابخانه‌های عمومی فارس اهدا کرد.

روح الله منوچهری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس ضمن اشاره به سنت حسنه وقف، گفت: وقف سنت حسنه‌ای است که از اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برای ما به یادگار مانده است. این که خیرین بر نیاز‌های امروز و فردای جامعه واقف باشند و بر مبنای آن، اقدام به صرف هزینه نمایند، در پیشرفت و تعالی جامعه از اهمیت سرشاری برخوردار است.

او گفت: در سال‌های اخیر، این درک صحیح و بینش روشن در میان خیرین استان فارس پدید آمده و برخی از آن‌ها اقدام به ساخت و وقف مجموعه‌هایی نموده اند که با نیاز‌های علمی و فرهنگی جامعه تناسب کامل داشته است. باعث خرسندی است که شاهد حضور خیرین در حوزه کتاب، کتابخوانی و کتابخانه‌ها هستیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس ضمن تقدیر از اقدام خانم کاظمی عنوان کرد: از خودرو مذکور به عنوان کتابخانه سیار در مناطق محروم و کم برخوردار استفاده خواهد شد.

هلن کاظمی، متولی موقوفه کاظمی شیرازی هم در این نشست، گفت: برای گسترش علم و دانش و ارتقاء سطح آگاهی جامعه و به منظور تحقق بخشیدن به اهداف موقوفات پدرم حاج محمدحسن کاظمی شیرازی، یک دستگاه نیسان وانت را به منظور استفاده به عنوان کتابخانه سیار به کتابخانه‌های عمومی استان فارس اهداء می‌کنم.

او گفت: تجهیز این خودرو به عهده موقوفه کاظمی خواهد بود و این کتابخانه سیار در اختیار اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس قرار خواهد گرفت تا با نام کتابخانه سیار موقوفه کاظمی شیرازی در مناطق محروم و کم‌برخوردار شیراز و استان فارس خدمت‌رسانی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.