دست و پا زدن یک سوم مشاغل در انگلیس برای زنده ماندن

در شرایط بحران اقتصادی در انگلیس، بیش از یک سوم کسب و کار‌ها، تنها برای بقای خود تلاش می‌کنند.

 نگرانی‌های اقتصادی انگلیس را فرا گرفته است. یک گزارش حاکی از آن است که تعداد شرکت‌های انگلیسی که برای بقا تلاش می‌کنند به بیش از یک سوم افزایش یافته است.

به گزارش الجزیره ، حفظ کسب و کار به یک چالش طاقت فرسا تبدیل شده است. هزینه‌های بالاتر، کاهش تقاضا، افزایش بدهی و از دست رفتن صادرات پس از برگزیت در به وجود آمدن وضعیت موجود تاثیر داشته است. قبوض انرژی بالا آخرین عاملی بود که مری الن، سال گذشته رستورانش را به سبب آن تعطیل کند.

حتی اگر معلوم شود که تورم به نقطه اوج رسیده است، نمی‌شود گفت که قیمت‌ها در حال پایین آمدن هستند. این وضعیت به این معنی است که تورم با سرعت کمتری بالا می‌رود. اما برای کسب‌وکار‌هایی مانند این کسب و کار (اشاره به مغازه کناری)، همه چیز از جمله قیمت انرژی، مواد خام، سود وام‌ها، هزینه‌های مربوط به کارکنان، همه و همه امسال گران‌تر از سال گذشته خواهد بود. در زمانی که درآمد مشتریان در حال کاهش است، جای تعجب نخواهد بود که سال ۲۰۲۳ حتی سخت‌تر از سال ۲۰۲۲ باشد.

بزرگ‌ترین وام‌دهنده تجاری در انگلیس می‌گوید هنوز شاهد ناکامی گسترده شرکت‌ها نیستیم، اما در وضعیت موجود شرکت‌ها به جای سرمایه‌گذاری برای آینده، در حال تلاش برای بقا هستند.

کسب وکار‌ها مجبور شده‌اند برای بقای خود پس از برگزیت، با همه‌گیری کرونا، یک جنگ اروپایی، و تورم فزاینده مواجه شوند. اما با کاهش حمایت دولت، وام‌های کرونا سررسید می‌شوند. آن‌ها امسال به انعطاف پذیری نیاز خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار