نیروی انتظامی، پاسدار امنیت و ایمان مردم است

امام جمعه مشهد گفت: نیروی انتظامی در ایران اسلامی مسئولیتی مضاعف دارد و باید به‌موازات پاسداری از ثبات جامعه، از امنیت عقیده، ایمان و اندیشه انقلابی مردم هم حفاظت کند.

آیت‌الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در دیدار با سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور در مشهد گفت: امروز حقیقت این است که ما در جنگ هستیم، در هشت سال دفاع مقدس، مردم با موشک‌باران دشمن آگاه بودند که در شرایط جنگی هستند، اما امروزه همین وضع بلکه حتی شدیدتر در عرصه‌های دیگری در جریان است.

او افزود: دشمن هنوز دست از سر این ملت برنداشته و با توطئه‌های گوناگون، به دنبال براندازی نظام و به ذلت کشاندن این مردم است، در این شرایط، تکلیف مضاعفی به دوش مسئولان قرار دارد تا سنگر انقلاب را حفظ کنند و در این راه، همراه مردم باشند.

امام جمعه مشهد با اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی ادامه داد: اگر زحمتکشان عرصه انتظامی، از ما‎به ‎ازای تلاش‌هایشان آگاه شوند، در آن صورت بااراده‌ای راسخ‎تر در برابر سختی‌ها و مشکلات ایستادگی می‌کنند تا ذات اقدس پروردگار بر مدارج و توفیقاتی که هم‌اکنون از آن بهره‌مند هستند، بیفزاید.

علم الهدی بیان کرد: با اخلاصی که زحمتکشان نیروی انتظامی در انجام مأموریت‌های خوددارند، باید گفت که عزیزان انتظامی ما، خادمان مخلص امنیت مردم هستند.

او تصریح کرد: در دیگر کشورها، وظیفه پلیس فقط مشتمل بر سرفصل‌های مربوط به حفظ امنیت، جان و مال مردم است، اما نیروی انتظامی در ایران اسلامی مسئولیتی مضاعف بر دوش دارد و باید به‌موازات پاسداری از ثبات جامعه، از امنیت عقیده، ایمان و اندیشه انقلابی مردم هم حفاظت کند.

همچنین در این دیدار، سردار رادان با ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اهداف فراجا در دوره جدید فرماندهی، به تشریح چشم‌انداز پیش روی نیروی انتظامی پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.