محبوبیت سپاه در میان مردم، عامل کینه استکبار جهانی به آن

فرماندار ریگان گفت: بی شک محبوبیت سپاه در میان مردم و گسترش روزافزون استقبال از دستاوردهای آن، زمینه‌ساز افزایش کینه استکبار جهانی نسبت به این نهاد است.

مراد آبیار امروز به همراه اعضای شورای اداری و سران طوایف با حضور در ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان، ضمن محکومیت اتحادیه اروپا بر  لزوم پشتیبانی مردم از سپاه که حفاظت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب را در پی دارد، تاکید کرد. 

او افزود: مردم با تمام قوا در حفظ این قوای انتظامی فعال هستند و از آن ها پشتیبانی می کنند. 

فرماندار ریگان تصریح کرد: بدون شک محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان مردم منطقه و گسترش روزافزون استقبال از دستاوردهای آن برای امنیت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، زمینه‌ساز افزایش بغض و کینه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نسبت به این نهاد مقدس شده است. 

او افزود: رشادت‌های پاسداران از جان گذشته در راه مبارزه با تروریسم و دفاع از حق مظلومان بر تمامی جهانیان مبرهن است و پارلمان اروپا با این اقدام، چهره‌ دیگری از فتنه جویی را از میان هزاران چهره دیگر خود نشان داد.

آبیار گفت: تحریم هر نهاد و فردی از سوی غرب سبب محبوبیت آن ها در بین مردم می شود. 

او بیان کرد: امروز نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  مقتدرتر از همیشه در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار دارند و در برخورد با متخاصم ذره‌ای تعلل نخواهند کرد. 

فرماندار ریگان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ریگان، خدمات ارزنده ای را در شهرستان انجام داده است، گفت: رفع محرومیت از چهره روستاهای شهرستان ریگان از جمله خدمات ارزنده ای است که سپاه در شهرستان انجام داده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار