ملت ایران همچنان با اقتدار و هوشیار در برابر دشمنان ایستاده است

امام جمعه چترود گفت : ملت ایران همچنان با اقتدار و هوشیار در برابر دشمنان ایستاده است.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه بخش چترود در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چترود گفت: آینده جهان از دیدگاه قران، آینده روشن همراه با عدالت و حاکمیت ارزش‌های انسانی و الهی یک وعده الهی وقطعی وبا حکمرانی صالحان است.

حجت الاسلام ابراهیمی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و ۱۲بهمن ورود تاریخی امام راحل به کشور، ضمن محکوم کردن هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد و توهین نشریه فرانسوی به مقدسات و رهبری گفت: پیروزی انقلاب اسلامی که در ۲۲بهمن سال ۵۷اغاز گردیده تا زمینه ساز حاکمیت صالحان است.

خطیب نماز جمعه چترود اشاره کرد: با وجود اقدامات ترویستی وترور دانشمندان واشخاص برترایرانی از زمان پیروزی انقلاب تا امروز و ایجاد تحریم‌های اقتصادی سنگین علیه ایران؛ ملت ایران همچنان با اقتدار و هوشیار دربرابر دشمنان ایستاده است.

او می‌گوید: امروزه شاهد اسلام هراسی و استکبار ستیزی آمریکا و دیگر کشور‌ها هستیم به حدی که در فرانسه به دروغ ادعای آزادی بیان میکنند، حال اینکه در فضای مجازی کسی حق انتشار تصاویر سرداران مقاومت را ندارد.

در پایان نماز جمعه راهپیمایی محکوم کردن هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد و توهین نشریه فرانسوی به مقدسات و رهبری برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار