نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان:

اشتغالزایی و خودکفایی مددجویان از اولویت‌های کمیته امداد باشد

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اجرای طرح‌های اشتغال زایی و خودکفایی اقتصادی خانواده‌های مددجو باید در اولویت برنامه‌های کمیته امداد قرار گیرد.

حجت الاسلام  مصطفی محامی در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد خواستار همت بیشتر مسئولان کمیته امداد در جهت افزایش طرح‌های اشتغال‌زایی و خودکفایی اقتصادی مددجویان شد و گفت: ارائه خدمات و کمک‌های مقطعی جای قدردانی دارد اما مهمتر این است که سرمایه‌گذاری‌ها به گونه‌ای صورت گیرد تا منجر به خودکفایی اقتصادی مددجویان شود.

امام جمعه زاهدان افزود: مهم این است که خانواده‌ها با عزت و کرامت از دسترنج خود استفاده و دیگر نیازمند چنین خدماتی نباشند.

اهدای بیش از ۹ هزار سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی سیستان‌وبلوچستان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان نیز گفت: تا پایان امسال تعداد ۹۲۱۱ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان اهدا خواهد شد.

رمضان پودینه، افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۵۷۱۱ سری جهیزیه توزیع شده و به‌مناسبت دهه مبارک فجر نیز انشاالله ۳۵۰۰ سری بین نوعروسان مددجوی سطح استان توزیع می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان افزود: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی می‌شود که عبارتست از یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی و اجاق گاز که سعی می‌شود تا باکیفیت‌ترین کالاها با نازل‌ترین قیمت خریداری گردد.

پودینه با بیان اینکه یکی از مهمترین خدمات کمیته امداد، کمک به امر ازدواج جوانان، از طریق اهدای جهیزیه است، گفت: توزیع جهیزیه امسال در مقایسه با سال گذشته ۱۵۰ درصد رشد داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار