۲۶۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیکشهر اهدا شد

رئیس اداره کمیته امداد نیکشهر گفت: تعداد ۲۶۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان اهدا شده است.

حمید قلعه‌خانی   اظهارداشت: ارزش این تعداد جهیزیه ۶۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال است که شامل پنج قلم کالای اساسی یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، ماشین لباسشوئی و جاروبرقی می‌شود.

وی افزود: اهدای جهیزیه یکی از فعالیت‌های مهم کمیته امداد حضرت امام (ره) در راستای کمک به ازدواج جوانان نیازمند است و این قبیل اقدامات تا پایان سال تداوم خواهد داشت.

رئیس اداره کمیته امداد نیکشهر بیان کرد: هم‌اینک هشت هزار و ۵۰۲ خانوار با جمعیت ۲۲ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هستند و از خدمات مادی و معنوی این نهاد حمایتی برخوردارند.

وی بیان کرد: از جمله مواردی که کمیته امداد امام (ره) برحسب وظیفه ذاتی خود برای جامعه هدف انجام می‌دهد بحث توانمندسازی خانواده‌ها با محوریت اشتغال است که اشتغال افراد به تناسب توانایی، ظرفیت و استعداد‌های درونی و متناسب با شرایط و اقلیم منطقه پس از مشاوره‌های شغلی انجام می‌شود.

قلعه‌خانی ادامه داد: کمیته امداد به عنوان بازوی توانمند دولت از سال۱۳۵۷ تاکنون خدمات بسیار خوبی را ارائه کرده که مهمترین بخش آن توانمندسازی خانواده بزرگ امداد، ساخت واحد‌های مسکونی، کمک نقدی برای معالجه بیماران مددجوست که با شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه مثمرثمر واقع شده است.

شهرستان نیکشهر در ۵۱۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار