پیکر شهید مدافع امنیت در شیراز تشییع شد

پیکر پاک و مطهر شهید مدافع امنیت محمود هوشمندی خُلاری در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) تشییع و در گلزار شهدای شهر شیراز به خاک سپرده شد.

پیکر پاک و مطهر پلس افتخاری شهید والامقام "محمود هوشمندی خُلاری" با حضور مسئولان، فرماندهان و کارکنان انتظامی و نظامی، مردم شهید پرور و خانواده معظم این شهید بزرگوار در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) تشییع و سپس در گلزار شهدای شهر شیراز به خاک سپرده شد.

در حاشیه برگزاری این مراسم، فرمانده انتظامی استان فارس طی سخنانی گفت: شهدا از جان شیرین خود و امنیت و آرامش خودشان می گذرند تا مردم امنیت داشته باشند.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: این شهید والامقام نیز در عملیات رهایی گروگان در شهر شیراز مورد اصابت گلوله فرد گروگانگیر قرار گرفته و به فیض عظمای شهادت نائل شد.

او ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید والامقام عرصه نظم و امنیت، خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران انتظامی گروگان به صورت صحیح و سالم آزاد و فرد گروگانگیر نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفته و دستگیر شد.

سردار حبیبی تأکید کرد: کارکنان انتظامی تا پای جان از امنیت و آرامش مردم دفاع می کنند و در این مسیر هیچ هراسی به دل راه نمی دهند.

فرمانده انتظامی استان فارس به مخلان نظم و امنیت جامعه هشدار داد و گفت: کسانی که قصد دارند امنیت و آرامش مردم را با اقدامات خود خدشه دار کنند، به طور قطع و یقین با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.