معاونت فرهنگی سپاه بقیةالله (عج) شیراز الگوی موفق کشوری شد

در گردهمایی شهید «محمدحسین سروری راد» که با حضور فعالان فرهنگی کشور در سازمان بسیج برگزار شد، معاونت فرهنگی هنری سپاه بقیةالله (عج) شیراز به عنوان الگوی موفق کشوری معرفی شد.

روابط عمومی سپاه بقیةالله (عج) شیراز اعلام کرد: در گردهمایی شهید «محمدحسین سروری راد» که با حضور فعالان فرهنگی کشور در سازمان بسیج برگزار شد، معاونت فرهنگی هنری سپاه بقیةالله (عج) شیراز به عنوان الگوی موفق کشوری معرفی شد.

در این گردهمایی از منتخبین رویداد‌های ملی و سراسری آمریکای بدون نقاب، قهرمان شهیدم، خدمتگزار ملت و سرباز وطن تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم، معاونت فرهنگی هنری سپاه بقیةالله (عج) شیراز ضمن معرفی به عنوان الگوی موفق و برتر کشوری به نمایندگی از بسیجیان سپاه فجر استان فارس با اهدای لوح تجلیل به‌‎عمل آمد.

حاشیه این مراسم حمید مرزبان، مسئول فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیةالله (عج) شیراز در این رابطه گفت: بحمد الهی استان فارس در همه رده‌ها و اقشار از همه لحاظ از فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی برخوردار است و یکی از این فرصت‌ها مسئله فرهنگی اجتماعی است که باید مسئولان دست به دست هم دهند و در راستای ترویج فرهنگ اسلامی گام‌های موثرتری بردارند.

او گفت: بهترین راه پشبرد اهداف فرهنگی استفاده از ظرفیت مساجد و مردم محلات است و باید تمامی دستگاه‌های فرهنگی کشور به نحو احسن به کمک مردم و پای کار نظام و انقلاب بیایند و گره‌گشایی کنند.

مسئول فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیةالله (عج) شیراز در پایان از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی فعالان فرهنگی استان فارس پر افتخار فارس تقدیر و تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.