برنامه‌های مرکز آفرینش‌های هنری سپاه ثارالله کرمان در فجر انقلاب

مدیر مرکز آفرینش‌های هنری سپاه ثارالله کرمان برنامه‌های فرهنگی هنری مرکز آفرینش‌های هنری سپاه ثارالله کرمان به مناسبت دهه فجر را اعلام کرد.

محمدرضا ابراهیمی در مورد برنامه‌های دهه فجر با عنوان «سلام به آینده» گفت: کلیه مدیران فرهنگی ناحیه‌های مقاومت بسیج، حوزه‌های محلات و دانش آموزی، برنامه‌های ابتکاری بزرگداشت دهه مبارک فجر را با ۳ رویکرد اصلی جهاد تبیین، امید آفرینی و نشاط اجتماعی، جهاد خدمت رسانی و به صورت جشن گونه و جمعیت محور به گونه‌ای که موجب ایجاد شور و نشاط و حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شود تهیه و با استفاده از بسته‌های ویژه دهه فجر با شعار "چی بودیم و چی شدیم" به تمامی شهر‌های استان ارسال کردند.

او افزود: محوریت در برنامه‌های بسیج و برگزاری برنامه‌های تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در مساجد استان کرمان بر جهاد تبیین است.

مدیر مرکز آفریش‌های فرهنگی هنری بسیج استان کرمان تصریح کرد: طراحی رویداد‌های محلی«ایران مقتدر» با محوریت جهاد تبیین، روایت پیشرفت و دستاورد‌های ۴۴ ساله انقلاب اسلامی، برگزاری گردهمایی شهید سروری راد، تجلیل از منتخبین رویداد‌های ملی و سراسری ۱۴۰۱، برگزاری دوره‌های متمرکز تربیت راوی جهاد پیشرفت در دانشگاه امام حسین (ع)، برگزاری دوره‌های استانی ایران قوی با محوریت آموزش ارکان شبکه روشنگری مدرسین استانی و مبلغین شهرستانی شبکه روشنگری، تهیه و تولید محتوای ویژه دهه مبارک فجر، شامل سرود، نماهنگ، هنر‌های تجسمی، فیلم و کلیپ و... و ارائه و توزیع در قالب ۲۲۰ بسته لوح فشرده به حوزه‌های خواهر و برادر و دانش آموزی کل استان از جمله برنامه‌های مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج استان بوده است.

او از برگزاری مسابقه در دهه فجر با معرفی ۲ کتاب‌تر گل و یک ون شب و ارسال فیلم و کلیپ‌هایی از حال و هوای دهه فجر در محله، روستا و شهر خود به کانال روبیکا به آدرس @ mafarinesh خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار