معرفی «یادگار جنوب» پربازیگرترین فیلم سینمایی فجر

فیلم «یادگار جنوب» به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری و تهیه‌کنندگی مجتبی رشوند یکی از آثار چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر است.

فیلم سینمایی «یادگار جنوب» به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری و تهیه‌کنندگی مجتبی رشوند اثری عاشقانه است که در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد.

«یادگار جنوب» قرار است امروز سیزدهم بهمن ماه در ساعت ۱۹ در پردیس سینمایی ملت در حضور منتقدین و اصحاب رسانه اکران شود و سپس در نشست خبری این فیلم به نقد آن پرداخته می‌شود.

حسین دوماری و پدرام پورامیری پیش‌تر  در رزومه کارگردانی خود ساخت فیلم سینمایی «جان‌دار» را دارند که در سال ۹۷ ساخته و در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم بخش نگاه نو شد.

«یادگار جنوب» دومین ساخته مشترک حسین دوماری و پدرام پورامیری است که با پایان مراحل فنی آماده نمایش شد. حسین دوماری و پدرام پورامیری نگارش آثار «شنای پروانه» و سریال «یاغی» را هم در کارنامه خود دارند.

وحید رهبانی، الناز شاکردوست، پژمان جمشیدی، مسعود کرامتی، ساناز سعیدی، سحر دولتشاهی و صابر ابر از بازیگران این فیلم هستند که ایفای نقش پرداخته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.