طبق اعلام توئیتر، کاربران این پلتفرم که حساب‌هایشان تعلیق شده، اکنون می‌توانند درخواست تجدیدنظر کنند.

توئیتر به تازگی اعلام کرده است کاربران این شبکه اجتماعی اکنون می‌توانند برای تعلیق حساب خود تجدیدنظر کنند، درخواست آن‌ها بر اساس مجموعه‌ای از معیار‌های جدید برای بازگرداندن مورد قضاوت قرار خواهد گرفت.

این شرکت اعلام کرد قبل از مسدود کردن یک حساب کاربری، تعلیق را برای «تکرار شدید یا مداوم نقض خط‌مشی‌های خود» در نظر می‌گیرد. به‌جای تعلیق فوری یک حساب، اکنون اقدامات کمتر اجباری مانند «محدود کردن دسترسی توئیت‌های نقض‌کننده خط‌مشی یا درخواست از کاربر برای حذف توئیت‌ها» انجام می‌دهد، قبل از اینکه به شما اجازه ادامه توئیت را بدهد. رفتاری که به عنوان نقض شدید تلقی می‌شود، شامل محتوای غیرقانونی، تحریک خشونت، نقض حریم خصوصی و آزار و اذیت هدفمند کاربران و سایر اقدامات است.

توئیتر از اواخر سال گذشته شروع به بازگردانی حساب‌های قبلی تعلیق شده کرد و به حساب‌های بحث‌برانگیز مانند حساب‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق و کتی گریفین، کمدین، اجازه بازگشت به این پلتفرم را داد. این شرکت گفت که در ۳۰ روز آینده به بازگرداندن حساب‌های ممنوعه‌ای که معیار‌های جدید آن را برآورده می‌کنند، ادامه خواهد داد.

توئیتر قبلا قابلیتی داشت که به کاربران اجازه می‌داد نسبت به تعلیق و تخلفات اعتراض کنند، اما مدیریت جدید اعلام کرد سیاست‌های قبلی برای مسدود کردن حساب‌ها بسیار سخت بوده و اقدامات انضباطی نامتناسبی را برای نقض قوانین توئیتر انجام داد.

نظری از حساب کاربری ایمنی توئیتر حاکی از آن است که تعدادی از درخواست‌ها تحت خط‌مشی جدید انجام شده است. حساب کاربری که در اوایل چهارشنبه منتشر شد به این شرح است: «ما از شکیبایی شما قدردانی می‌کنیم ،حجم بالایی از این درخواست‌ها را انجام می‌دهیم».


بیشتر بخوانید 


منبع: cnet

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار