امام جمعه موقت کوهبنان:

ایران، جزو ۱۰ کشور برتر فناوری فضایی است

حجت الاسلام ابوطالب هنرهوده گفت: کشور ما جزو ۱۰ کشور برتر فناوری فضایی می‌باشد که این موضوع، نتیجه خدمات شهدا خصوصا شهید تهرانی مقدم است.

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام ابوطالب هنرهوده در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

حجت الاسلام ابوطالب هنرهوده پس از دعوت همگان به تقوای الهی با بیان اینکه مومنان باید استقلال داشته باشند، گفت: کافران بدنبال سلطه اقتصادی بر اسلام و مومنان هستند در حالی که برای پیشرفت اقتصاد، باید استفاده از آب، بهره برداری از دانه‌های روغنی، بهره برداری از منابع دریایی، بهره جستن از دارو‌های طبیعی، استفاده از چهار پایان، استفاده از زمین، وسعت منابع تولید را مد نظر قرار دهیم؛ زیرا مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب بر این مطالب تاکید دارند.

او تاکید کرد: ۷ درصد معادن دنیا متعلق به ایران است که در صورت توجه به آن‌ها، شاهد پیشرفت اقتصادی کشورمان خواهیم بود تا به نفت متکی نباشیم؛ البته باید به آینده امیدوار باشیم؛ چون خدمات و کار‌های خوبی از سوی دولت در حال انجام است.

امام جمعه موقت کوهبنان افزود: ایام الله دهه فجر، ولادت با سعادت مولای متقیان (ع) و رحلت جانسوز حضرت زینب (س) را در پیش داریم.

او بیان داشت: ۱۴ بهمن روز فناوری فضایی است و در سال ۱۳۸۷ فرزندان ایران اسلامی ماهواره امید را به فضا فرستادند که با موفقیت برگشت داشت؛ البته کشور ما جزو ۱۰ کشور برتر فناوری فضایی است که این موفقیت نتیجه خدمات شهدا خصوصا شهید تهرانی مقدم است.

خطیب جمعه کوهبنان افزود: ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع)  و روز پدر را در پیش داریم که این روز را به همگان تبریک می‌گویم.

او تصریح کرد: رکن اساسی خانواده پدر و مادر هستند که باید آنان را تکریم کنیم و سردار دل‌ها به واسطه تکریم والدین به مقام‌های والایی رسید.

حجت الاسلام هنرهوده بیان داشت: امروز دشمن به خانواده‌ها حمله کرده و برای فروپاشی آن گام بر می‌دارند؛ چون خانواده نقطه قدرت و قوت اسلام است.

او بیان داشت: پس از چند سال تعطیلی، مراسم اعتکاف به همت مسئولان خصوصا سازمان تبلیغات اسلامی کوهبنان برگزار می‌شود و کسانی که این ایام را روزه بدارند، جز رجبیون خواهند بود.

امام جمعه موقت کوهبنان بیان داشت: در ۱۷ بهمن رحلت جانسوز حضرت زینب (س) را در پیش داریم و وظیفه ما تبیین زینب گونه است و او کسی است که کربلا و حادثه عاشورا را حفظ کرد.

او ادامه داد: باید زینب گونه روشنگری و جهاد تبیین کنیم تا اثر رسانه‌ها و فضای مجازی بر جوانان را کاهش بدهیم.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: ۱۹ بهمن، روز نیروی هوایی است در حالی که در سال ۵۷ سران نیروی هوایی به امام پیوستند و زمینه پیروزی انقلاب را رقم زدند.

او گفت: ۲۱ بهمن سالروز اعلام حکومت نظامی از سوی بختیار بود؛ اما به فرمان حضرت امام خمینی  (ره) مردم به خیابان‌ها ریختند و حکومت نظامی را شکستند و در نهایت پیروزی انقلاب اسلامی را به ارمغان آوردند.

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار