افتتاح ۱۴۰ طرح در ریگان طی دهه فجر

فرماندار ریگان گفت: در ایام دهه فجر ۱۴۰ طرح در ریگان با اعتبار ۱۴۵میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

مراد آبیار در جمع نمازگزاران ریگانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیر و این جمهوری اسلامی ایران محتاج به حفظ و نگهداری است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در مسیر تحقق اهداف و صعود به قله آرمان‌های بلند خود، همواره دچار فراز و نشیب‌هایی گوناگون بوده است. 

او افزود:  دشمنان همواره به دنبال تضعیف انقلاب با ابزار‌های گوناگون سیاسی، رسانه‌ای و فرهنگی هستند. 

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه دور افتاده‌ترین نقاط شهرستان ریگان از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار شدند،  بیان داشت: ریگان مولود انقلاب است و تمامی دستاورد‌ها در این  شهرستان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 

او  از افتتاح طرح‌های عمرانی در دور افتاده‌ترین نقاط شهرستان خبر داد و تصریح کرد: رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مناطق محروم، خدمات رسانی است. 

آبیار با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر ۱۴۰ طرح مختلف در ریگان با اعتبار ۱۴۵ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد، بیان داشت:  اولویت ما طرح‌هایی است که نیمه تمامی است که در شهرستان بلا تکلیف مانده بودند. 

او با اشاره به زدودن چهره محرومیت از روستا‌های شهرستان افزود: طی این ایام  معابر ۱۶ روستای شهرستان از آسفالت برخوردار شدند. 

فرماندار ریگان از اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان  خبر داد و گفت: طی یک سال در ریگان  ۱۲ واحد آموزشی ساخته شده است و در دور افتاده‌ترین نقاط شهرستان نیز در یک واحد آموزشی به ۵ دانش آموز، خدمت رسانی می شود. 

او بیان کرد: در حوزه خدمات درمانی نیز بیمارستان ۳۲ تخته خوابی، ۴۵ خانه بهداشت و ۶ مرکز بهداشتی، درمانی به اهالی شهرستان ریگان خدمات رسانی  می کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار