امام جمعه رفسنجان:

بیش از ۲ هزار پزشک از دانشگاه رفسنجان، فارغ التحصیل شده اند

حجت الاسلام عسکری گفت: به برکت انقلاب در رفسنجان بیش از 2 هزار پزشک از دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان فارغ التحصیل شده اند.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: پیامبر (ص) در حدیثی خود و حضرت علی (ع) را پدران امت می‌نامند و اگر روز ولادت حضرت علی (ع) را روز پدر نامگذاری کرده اند، ریشه در پیام پیامبر (ص) دارد.

او در بخش دیگری از سخنان خود افزود: هر روز دشمنان دنبال توطئه‌ای هستند و همه باید با وحدت کلمه و تحت لوای کلمه توحید با همدلی مردم و مسئولان، عقب ماندگی‌ها را جبران و داشته‌های خود را پاسداری کنیم.

امام جمعه شهرستان رفسنجان بیان داشت: نزدیک به یک هزار و ۱۰۰ مدرسه در ۳۱ استان در دهه فجر از سوی رئیس جمهور افتتاح شد که این اقدام از برکات انقلاب اسلامی است.

او افزود: به برکت انقلاب در رفسنجان بیش از ۲ هزار پزشک از دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان فارغ التحصیل شده است که قبل از انقلاب چنین مواردی نبوده است.

حجت الاسلام عسکری تصریح کرد: هم چنین ده‌ها مراکز آموزش عالی در رفسنجان برای تعلیم و تربیت به دانش آموزان احداث شده است.

او با بیان اینکه مقالات علمی ۵ دانشمند رفسنجانی جزو پر استنادترین مقالات علمی دنیا برگزیده شده اند، بیان داشت: این‌ها جزو افتخارات انقلاب است و علی رغم تهدیدات و محاصره اقتصادی دشمن، امروز شاهد بالندگی انقلاب هستیم.

امام جمعه شهرستان رفسنجان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به شکست پروژه اغتشاش در کشور پرداخت و گفت: فتنه گران با وجود اینکه تمام ساز و کار برای از بین بردن انقلاب را مهیا کرده بودند؛ اما به دلیل اشتباه محاسباتی، حضور مردم را نادیده گرفته بودند و  ناکام ماندند و امروز عوامل محرک خارجی پیغام برای مذاکره می‌فرستند.

او بیان داشت: انقلاب اسلامی یک جریان ماندگار و اساسی است که به راه خودش تا ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داد.

برچسب ها: نماز جمعه ، روز پدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار