برگزاری دوره مهارت‌آموزی حکمرانی حوزه‌های فناورانه

دوره آموزشی مهارت‌افزایی در زمینه حکمرانی حوزه‌های انرژی و محیط زیست از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

دوره آموزشی مهارت افزایی با عنوان تجربه نگاری حکمرانی توسط هسته تجربه‌نگاری حکمرانی (هسته مشترک مرکز رشد و خانه خلاق و نوآوری پژوهشگاه و مرکز پژوهش‌های مجلس) با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به صورت حضوری برگزار می‌شود.

در این دوره دانش‌پذیران ضمن آشنایی با اصول حکمرانی، مبانی مدیریت حوزه تخصصی مورد نظر را مورد بررسی قرار داده و به مطالعه چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی حکمرانان و همچنین مطالعه تطبیقی حکمرانی در عرصه بین‌الملل می‌پردازند.

این دوره‌های مهارت‌افزایی شامل حکمرانی محیط زیست، حکمرانی انرژی، حکمرانی کشاورزی و منابع طبیعی، حکمرانی علم، فناوری و نوآوری و حکمرانی اقتصادی می‌شود.

برگزارکنندگان دوره‌های مهارت‌افزایی «تجربه‌نگاری حکمرانی» به دنبال تربیت نیرو‌های جوان و نخبه‌ای هستند که بتوانند در کنار مدیران و حکمرانان کشور، به کارآمدی و اثرگذاری بیشتر آن‌ها در انجام امور محوله با استفاده از تجربیات موفق و یافتن علل شکست و ناکامی‌ها در پروژه‌ها و طرح‌های ناموفق مدیران پیشین کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار