نایک از گرین‌وود حمایت نمی‌کند

میسون گرین‌وود، که بعد از متهم شدن به تعرض و تجاوز با لغو قراردادش با شرکت نایک مواجه شده بود، اخیرا نام نایک را به فهرست اسپانسرهایش اضافه کرد، ولی شرکت آمریکایی می‌گوید با او قرارداد جدیدی امضا نکرده است.

میسون گرین‌وود، بازیکن انگلیسی منچستریونایتد، در ژانویه ۲۰۲۲ به تعرض و تجاوز متهم شده و دستگیر شد. اما در روز‌های گذشته دادگاهی در انگلیس او را از همه اتهامات تبرئه کرد.

پلیس شهر منچستر هم در روز‌های اخیر تایید کرد که با توجه به حکم دادگاه، پرونده گرین‌وود را بسته‌شده تلقی می‌کند.

وقتی سال گذشته خبر دستگیری میسون گرین‌وود منتشر شد، منچستریونایتد رابطه‌اش با او را به حالت تعلیق درآورد و چند شرکت که اسپانسر او بودند هم اعلام کردند دیگر با او رابطه‌ای نخواهند داشت تا جایی که حتی اسم او از بازی کامپیوتری فیفا هم حذف شد.

گرین‌وود در روز‌های اخیر و بعد از تبرئه شدن از اتهاماتش نام نایک را به عنوان یکی از اسپانسر‌های خود به صفحه اینستاگرامش برگرداند. اما این شرکت آمریکایی امروز در پاسخ به روزنامه میرر گفت:" میسون گرین‌وود دیگر ورزشکار تحت حمایت نایک نیست".

منچستریونایتد هم بعد از حکم دادگاه مبنی بر تبرئه این بازیکن انگلیسی اطلاعیه‌ای منتشر کرد و گفت از تصمیم دادگاه مطلع شده و در باشگاه فرایندی را آغاز می‌کند تا مراحل بعدی برخورد با این بازیکن انگلیسی مشخص شود. گرین‌وود که بیش از ۱۲ ماه است برای شیاطین سرخ به میدان نرفته، با این باشگاه تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار