آغاز طرح‌های نظارتی ویژه ایام نوروز از ۲۵ بهمن در مشهد

معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طرح نظارتی ایام پایانی سال ویژه مجاوران از ۲۵ بهمن ماه و طرح نظارتی ویژه زائران از ۱۵ اسفند امسال آغاز خواهد شد.

بخشعلی بیاتی قله‌زو معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت:  طبق پیش‌بینی‌ها در این ایام حدود ۴۰۰ نفر از بازرسان و کارشناسان دستگاه‌های عضو کمیته نظارت و بازرسی قرارگاه خدمات سفر مشهد در سطح استان در حوزه‌های مختلف به نظارت خواهند پرداخت.

او در خصوص طرح‌های نظارتی کمیته نظارت و بازرسی قرارگاه خدمات سفر مشهد ویژه نوروز افزود: کمیته نظارت و بازرسی قرارگاه خدمات سفر مشهد با حضور دستگاه‌های مختلف از آبان ماه تاکنون سه جلسه برگزار کرده و در آخرین جلسه این کمیته که در تاریخ ۱۰ بهمن ماه برگزار شد، تصمیماتی در خصوص نظارت‌های ویژه ایام پایانی سال و نوروز سال ۱۴۰۲ اتخاذ شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در حوزه نظارت مقدماتی پیرامون واحد‌های صنفی نیازمند به نرخ‌نامه، نرخ‌گذاری انجمن‌های صنفی هتل‌داران و رستوران‌داران انجام شده و در حوزه دارندگان پارکینگ نیز نرخ‌گذاری‌ها در حال انجام است.

بیاتی قله‌زو  بیان کرد: چهار پایگاه ثابت با حضور نمایندگان ۱۴ دستگاه اجرایی به منظور نظارت و ۶ پایگاه نیز جهت دریافت شکایات مردمی در چهار محور اصلی منتهی به حرم پیش‌بینی شده است.

او تصریح کرد: یکی دیگر از موارد مورد تاکید ما طرح درج قیمت است که از ۲۵ بهمن ماه یا نهایتا اول اسفند، این طرح به صورت متمرکز در خیابان‌های اصلی منتهی به حرم مطهر و بازار‌ها و مجتمع‌ها با حضور دستگاه‌های مرتبط اجرا خواهد شد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تأکید کرد: همچنین از ۲۵ اسفند ماه در پایانه‌های مسافربری، فرودگاه و راه‌آهن مشهد سه پایگاه برای روز‌های پیک ورود زائران با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت و ارگان‌های مرتبط استان جهت رسیدگی به شکایات دایر خواهد شد.

بیاتی قله‌زو اظهار کرد: به ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها و شهر‌های مسیر‌های اصلی منتهی به شهر مشهد نیز اعلام شده باید در این ایام فعال باشند و به زائران خدمات ارائه بدهند. زائران و مجاوران می‌توانند گزارشات خود را به سامانه ۱۲۴ که سامانه پاسخگویی سازمان صنعت، معدن و تجارت است، از بدو ورود به استان اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار