کلینیک ویژه بیمارستان شهید هاشمی نژاد راه اندازی شد

همزمان با گرامیداشت دهه فجر کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید هاشمی نژاد در شیفت عصر به صورت مستقل راه اندازی شد.

دکتر محمد موسوی رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید هاشمی نژاد گفت: این کلینیک راه اندازی کلینیک ویژه بیمارستان شهید هاشمی نژاد تخصصی و فوق تخصصی، شامل درمانگاه، داخلی، ارتوپدی، اورولوژی، چشم، هماتولوژی، نورولوژی، انکولوژی، قلب، اطفال، زنان، روان‌پزشکی، جراحی عمومی، پوست، تغذیه، گوارش، تزریقات و گچگیری است که با بهترین و بروز‌ترین امکانات درمانی و خدمات درمانی، مشاوره و آموزش به مراجعان خدمات رسانی خواهد داشت.

او با بیان اینکه خدمات در کلینیک‌های ویژه بر اساس تعرفه‌های دولتی ارائه می‌شودافزود: ارائه خدمات انکولوژی، رادیولوژی، اکو و تست ورزش و توانبخشی و فیزیوتراپی، آندوسکوپی و کلونوسکوپی، شنوایی‌سنجی، بینایی سنجی و مشاوره و آموزش‌های پیشگیرانه از دیگر خدماتی است که در این کلینیک ارائه می‌شود.

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید هاشمی نژاد با بیان اینکه این کلینیک در راستای گسترش خدمات تخصصی و فوق تخصصی، راه اندازی شده است ادامه داد: در طبقه‌ی همکف این کلینیک، آزمایشگاه و خدمات اندوسکوپی و کلونوسکوپی به صورت سرپایی و بدون نیاز به بستری شدن، در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.