بورل: ماموریت اتحادیه اروپا در آفریقا و آسیا توسعه می‌یابد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از اعزام کارشناس به آفریقا، آمریکای لاتین و آسیا برای گسترش ماموریت‌های این اتحادیه خبر داد.

 جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا سه شنبه شب در کنفرانسی درباره دستکاری و مداخله اطلاعات خارجی در بروکسل گفت: من به دنبال گزینه‌هایی برای اطمینان از حضور بهتر و استراتژیک منطقه‌ای کارشناسان خود هستم.
به گزارش خبرگزاري رويترز، وی در ادامه افزود: تمام هیات‌های ما (اتحادیه اروپا) به متخصصان مقابله با اطلاعات نادرست در بسیاری از نقاط جهان مجهز خواهند شد تا صدای ما بهتر شنیده شود.
بورل با اشاره به اهمیت مبارزه با اطلاعات نادرست در آفریقا، آمریکای لاتین و آسیا گفت: فراخوان من این است که ما باید برای همکاری با شرکای خود در سراسر جهان در مورد این موضوع سرمایه گذاری بیشتری کنیم.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تاکید بر شاخص‌های حضور بیشتر، بیان بهتر واقعیت ها، درگیر شدن در زبان‌ها و رسانه‌های مختلف گفت: ما به انگلیسی (صحبت کردن) عادت داریم، اما می‌توانم به شما بگویم که افراد زیادی در سراسر جهان هستند که انگلیسی نمی‌دانند بنابراین ما باید آن‌ها را به زبان خودشان مورد خطاب قرار دهیم. در غیر این صورت آن‌ها کاملاً از آنچه ما می‌گوییم یا آنچه را که می‌خواهیم توضیح دهیم دور می‌شوند.
بورل همچنین روسیه و سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور را که اکنون به آفریقا سفر کرده است، به انتشار اطلاعات نادرست در آنجا متهم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
جهت ظلم ستم و چپاول بله
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
غلط زیادی می کنید
ایران وروسیه چنین اجازه ای به شما نمی دهند
آخرین اخبار