دمای هوا در خراسان رضوی کاهش می‌یابد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا این استان تحت تاثیر سامانه سرد شمالی قرار خواهد گرفت که موجب کاهش محسوس دمای هوا در خراسان رضوی خواهد شد.

آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به همزمانی سامانه بارشی و ورود جریان هوای سرد، پیش بینی می‌شود بارش‌ها در روز پنجشنبه و جمعه در بیشتر نقاط خراسان رضوی به شکل برف باشد.

او افزود: سرمای هوا تا اواسط هفته آینده در خراسان رضوی ماندگار خواهد بود که تاثیرات آن در نواحی شمالی استان مشهودتر است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۱۲ ایستگاه هواشناسی در سطح استان، بارش باران را به ثبت رسانده اند که در این میان شهرستان‌های گلمکان و خواف به ترتیب با ۶.۵ و ۵.۵ میلیمتر بیشترین میزان بارش را داشته اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد چهار دهم میلیمتر باران را به ثبت رساند.

رضایی پور بیان کرد: طی شبانه روز گذشته قوچان و سرخس به ترتیب با صفر و ۲۴ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی هشت و ۱۷ درجه را به ثبت رسانده است.

او تصریح کرد: دمای فعلی مشهد ۱۱ درجه است که امروز نیز با روند کاهشی دما، بین ۲ و ۱۴ درجه در نوسان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.