رضایی‌منش:

بهمن‌ماه یادآور شهادت طلبی‌های ملتی منسجم است

مدیرعامل شرکت لعابیران گفت: حضرت امام با تکیه بر مردم و با اعتقاد به قدرت لایزال الهی مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند.

نادر رضایی‌منش، مدیرعامل شرکت لعابیران از شرکت‌های تابعه تاصیکو ضمن تبریک به مناسبت ایام مبارکه دهه فجر با بیان اینکه انقلاب اسلامی، نقطه عطفی در تاریخ زندگی مردم ایران است، گفت: حضرت امام با تکیه بر مردم و با اعتقاد به قدرت لایزال الهی مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند.

او گفت: بهمن‌ماه یادآور رشادت ها، فداکاری‌ها و شهادت طلبی‌های ملتی منسجم، خداجوی و پیرو ولایت است که توانست تحت رهبری و هدایت حضرت امام خمینی (ره) و با بهره گیری از دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند.

رضایی‌منش در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم‌های مرتبط با بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در شرکت لعابیران زرقان، گفت: برگزاری آئین اهتزاز پرچ جمهوری اسلامی ایران و مراسم پیاده روی، برپایی جشن فرهنگی با حضور اداره کار، شورا‌های اسلامی کار، بسیج شهرستان و دیگر مسئولان شهرستان و کارکنان، آئین نکوداشت بانوان کارگر، تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیرانقلاب اسلامی با حضور مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برگزاری مسابقات والیبال درون سازمانی و فوتسال در سطح شهرستان با شعار نکوداشت یاد و خاطره شهدای کارگر با حضور سایر کارخانجات شهرستان زرقان و توزیع اقلام غیر نقدی به پرسنل شرکت برگزار شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص فعالیت‌های شرکت لعابیران، گفت: لعابیران تولید کننده لعاب‌های سرامیکی برای انواع کاشی از جمله (فریت، لعاب، انگوب، پودر چاپ، شوگر، گرانیلیا، وتروزا، پیگمنت و ...) است.

رضایی منش با بیان اینکه بازار هدف لعابیران همواره شرکت‌های کاشی و سرامیک با کیفیت داخلی بوده است، گفت: در سال‌های اخیر بخشی از استراتژی‌های سازمان به صادرات و کشور‌های مقصد هدف از جمله ترکیه، سوریه، روسیه، پاکستان معطوف شده است.

او گفت: همچنین شرکت لعابیران اولین صادر کننده لعاب کاشی و سرامیک در کشور بوده و در بازار‌های بین المللی از جمله بازار‌های کشور سوریه در سال جاری و پارسال اقدام به صادرات محصول کرده است و با ارسال نمونه‌های آزمایشگاهی به کشور‌های عمان، قطر، روسیه و ترکیه اقدام به شناسایی و گسترش صادرات محصولات، خود کرده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه موضوع فعالیت شرکت لعابیران تولید و فروش انواع لعاب، انگوب، فریت و رنگ و سایر فرآورده‌های سرامیکی، تحقیق و نوآوری در زمینه طراحی و تولید انواع لعاب کاشی و سرامیک است، گفت: این شرکت از باسابقه‌ترین تولید کنندگان لعاب کاشی و سرامیک در کشور است.

بهمن‌ماه یادآور شهادت طلبی‌های ملتی منسجم است

رضایی منش گفت: شرکت لعابیران با افزایش سهم خود در بازار‌های داخلی از طریق بازاریابی و فروش محصولات، مطابق با نیاز و سفارش مشتریان، اقدام به گسترش بازار‌های فروش محصولات خود کرده و میزان فروش شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت لعابیران در خصوص سود عملیاتی شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۸۵ درصد و سود خالص ۳۲ درصد رشد داشته است، گفت: به طور کلی تیم راهبری شرکت با بکارگیری استراتژی‌هایی از قبیل استفاده بهینه از تمامی دارائی‌های شرکت در راستای استفاده از پتانسیل تولید و فروش و همچنین توسعه و تولید محصولات جدید و مورد نیاز بازار و مشتریان به منظور عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین اقدام کرده است.

رضایی منش گفت: از دیگر استراتژی‌های شرکت گسترش بازار‌های داخلی و خارجی جدید، بررسی ساختار قیمت گذاری و کاهش هزینه‌های غیر مستقیم و همچنین اقدامات کارآمد انجام شده در رابطه با مدیریت مصرف انرژی از جمله تنظیمات مشعل کوره‌های تولید و عایق بندی و دو جداره کردن دیوار بدنه کوره ها‌ی ثابت منجر به افزایش تولید و کاهش مصرف انرژی شده است.

او در خصوص طرح‌های توسعه‌ای و نوسازی خطوط تولید به بومی سازی و تولید محصول ویتروزا و شوگر در داخل کشور اشاره کرد.

رضایی منش در بخش دیگری از سخنان خود توضیح داد: با توجه به نیاز صنعت کاشی و سرامیک کشور به محصولات ویتروزا و شوگر، که پیش از این قیمت ۲ یورو به ازای هر کیلو گرم بصورت واردات تامین می‌شد، شرکت لعابیران اقدام به طراحی و تولید این دو محصول کرد که منجر به تولید انبوه و فروش مقدار ۴۶۲ هزار و ۱۳۶ کیلوگرم در سال ۱۴۰۰ از این محصولات با نرخ حدود ۰.۸۵ یورو به ازای هر کیلوگرم شده که این اقدام علاوه بر صرفه جویی ارزی ۵۳۱۴۵۶ یورو برای صنعت کاشی سرامیک منجر به عدم خروج ۹۲۴ هزار یورو از کشور شده است.

او در ارتباط با طرح‌های توسعه کوره‌ها نیز گفت: با توجه به اهمیت مقوله انرژی و آلایندگی زیست محیطی، شرکت لعابیران مطالعات تخصصی خود را جهت بهبود تکنولوژی کوره‌های تولید لعاب با محوریت کاهش مصرف انرژی و کاهش آلایندگی زیست محیطی آغاز کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.