سخنگوی وزارت خارجه:

برخی جزئیات منتشر شده منسوب به یک نماینده مجلس با عنوان توافق ایران و چین نادرست است

کنعانی برخی جزییات منتشر شده تحت عنوان توافقات ایران و چین توسط یک نماینده مجلس شورای اسلامی را غیردقیق و نادرست خواند.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه  کشورمان گفت: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه امروز (سه شنبه) با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار داشت.

وی ادامه داد: وزیر امور خارجه گزارشی از آخرین وضعیت همکاری ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی، تحولات منطقه‌ای و بین المللی و مذاکرات اخیر با جوسب بورل مسؤل عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا ارائه داد.

کنعانی گفت: وی همچنین کلیاتی از سفر رئیس جمهور کشور به پکن را به اطلاع نمایندگان مجلس رساند.

سخنگوی وزارت امور خارجه برخی جزئیات منتشر شده از این جلسه منتسب به یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تحت عنوان توافقات ایران و چین را غیر دقیق و نادرست خواند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
طبق ضرب المثل معروف : تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۰۸:۳۴ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
برخی از نمایندگان با جوسازی فقط و فقط به فکر دور بعد خود هستند و هیچ تعصبی به ایران زمین ندارند و مث ننه قمر فقط در حال شایعه پراکنی و پمپاژ دروغ هستند باید این چنین نمایندگانی صلاحیت هیچ چیزی را نداشته باشند چه برسد که نماینده مردم بزرگ ایران باشند. دروغ از چنین افرادی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و باید توان مالی و عرضی بدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
چرا شما جزئیات قراردادتون رو افشا نمیکنید که بقیه در مورد نظر ندن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۶ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
ببخشید.ما این مطلب را باید به کدام مسئول بگیم؟؟ نیروهایی که در حراست کار میکنن خودشان به حراست نیاز دارن.مثلا حراست دانشگاه شهرمان از همه بیحجاب ترن. یه زمانی افراد مومن واقعی را در حراست ادارات مختلف به کار میگرفتن. الان چطوریه که همین نیروهای حراست ،خودشون به امر به معروف نیاز دارن. قوانین را جدی نمیگیرن!!!! باید به کی بگیم؟ جرات نداریم بهشون تذکر بدیم چون برامون پرونده سازی دروغین میکنن... لطفا پیگیری کنید.لطفا...

چرا در محیط دانشگاه یک پوشش فرم به دانشجو نمیدین. مگه دانشگاه محل تحصیل و علم آموزی نیست. چرا شبیه محل عروسی شده... مثل بچه آدمیزاد یک مانتو شلوار سرمه ای با مقنعه بپوشن. این شلوار کوتاه چیه میپوشن. پسرها که آبروی هرچی پسره بردن.مثل بچه های لوس هستن با اون لباسهای تنگ و کوتاه. اینا میخوان در آینده مردی برای زندگی بشن!!!!!؟؟
آخرین اخبار