جمع‌بندی نهایی المان‌های نوروزی با شهرداران مشهد

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: جانمایی نهایی المان‌ها و فضاآرایی شهری در جلسه مشترک با شهرداران مناطق بررسی شد.


یوسف اسماعیل‌زاده معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از برگزاری جلسه هم‌اندیشی با شهرداران مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد به منظور جانمایی المان‌ها و آذین‌بندی سطح مناطق خبر داد و گفت: در جلسات مختلف با همکاران، سیاست‌های استقبال از بهار پیشتر تشریح و المان‌ها نیز بررسی شده است.

او افزود: این نشست مشترک با حضور شهرداران، معاونان فرهنگی و اجرایی مناطق برگزار شد چراکه باید هماهنگی نهایی به منظور جانمایی المان‌ها و آذین‌بندی‌های شهری و نقاشی دیواری صورت می‌گرفت.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از بررسی جانمایی نهایی المان‌ها در این جلسه خبر داد و ادامه داد: نقاشی دیواری، آذین‌بندی، المان‌ها و فضاآرایی شهری نیز در این نشست جمع‌بندی شد و وارد گام‌های اجرایی می‌شویم.

اسماعیل‌زاده با تاکید بر اینکه امیدواریم در بهار ۱۴۰۲ چهره شهر را متفاوت از سال‌های گذشته رقم بزنیم، بیان کرد: خوشبختانه پویش مردمی نیز درخصوص ارزیابی المان‌ها و آذین‌بندی‌های نوروزی شکل گرفته تا با نظر و خواست مردمی چهره شهر آذین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.