دست نوشته سردار سلیمانی برای جانباز ۷۰ درصد+ عکس

جانباز محسن رسایی جانباز ۷۰ درصدی است که دست نوشته جالبی از سردار سلیمانی دارد.

 سرهنگ بهروز جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان و سرهنگ بلوچی فرمانده گروه امام حسین (ع) به مناسبت ولادت باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار و همچنین ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز از خانواده جانباز ۷۰ درصد پاسدار محسن رسایی دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ بهروز در این دیدار گفت: ایثارگری‌ها، رشادت‌ها جان‌فشانی‌ها رزمندگان اسلام در طول ۸ سال جنگ تحمیلی به‌عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت شده و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است.

او افزود: امروز امنیت، آرامش و آسایشی که در جامعه وجود دارد، مدیون رشادت‌ها، فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافرازی است که با اهدای جان و هستی خود از کیان این سرزمین دفاع کردند.

سرهنگ بهروز تصریح کرد: خانواده معظم جانبازان و به‌ویژه همسران صبور آنان نیز که پا به پای آنان، سختی‌های دوران جانبازی را متحمل می‌شوند و به اندازه همان جانباز و چه بسا بیشتر از آن‌ها، نزد خداوند متعال بهترین اجر و پاداش دنیوی و اخروی دارند.

سرهنگ بلوچی، فرمانده گروه امام حسین (ع) ضمن تجلیل از روحیه جانبازان دفاع مقدس گفت: دانشگاه‌ها باید به عنوان عناصر خلاق، خوش فکر و اندیشمند در تبیین و انتشار افکار و اندیشه‌های شهدا نقش به سزایی ایفا کنند.

دست نوشت

او افزود: ما باید در سایه اتحاد، همدلی و همراهی تحت لوای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه از مقدسات دین اسلام دفاع کنیم.

سرهنگ بلوچی بیان داشت: حفظ و ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس، می‌تواند علاوه بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن ها، تاثیر به‌سزایی در تربیت نسل‌های بعدی کشور داشته باشد؛ چرا که با حفظ این روحیه می‌توان به قله‌های رفیع سعادت و خوشبختی در عرصه‌های مختلف رسید.

جانباز محسن رسایی در سال ۱۳۶۳ در عملیات خیبر جانباز ۷۰ درصد ریوی شده است.

برچسب ها: دفاع مقدس ، جانباز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
روح حاج قاسم شاد و با انبیا و اولیاء الهی محشور بشن ان شاءالله
آخرین اخبار