نماینده ولی فقیه دراستان کرمان:

خودی های انقلاب در همه عرصه ها، جان فدا هستند

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: کسانی که در تمام عرصه های مختلف نظام جان فدا هستند، خودی های انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرمان که در مصلای امام علی علیه السلام شهر کرمان برگزار شد ،گفت: مشکلات و ناملایمات از دنیا رخت برنمی بندد و حتی ملت‌ها وکشور‌هایی که در رفاه هستند نیز مشکلات دارند.

او افزود: در ماه شعبان هستیم ماه ضیافت الله است و پیامبر گرامی اسلام گفتند شعبان ماه من است.

علیدادی سلیمانی با اعلام اینکه امروز ولادت حضرت امام حسین علیه السلام روز پاسدار است، بیان کرد: حسین علیه السلام پاسداری بود که برای محافظت از دین اسلام همه چیز را در طبق اخلاص گذاشت.

او افزود:  سپاه پاسداران شهدای زیادی تقدیم کرده و برای دفاع از ارزش‌ها مرز‌های اعتقادی و دینی جایی ندارد و دفاع شما از ارزش‌های دینی سند بزرگی است که در دفاع از حقانیت تان در اختیار دارید.

علیدادی سلیمانی با اشاره به ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز بیان کرد:جانبازان بخشی از جان خود را فدا کرده و بخشی از جان خود را نگه داشتند تا اینکه حجتی برای ما باشد.

خطیب جمعه کرمان تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمایشات بزرگی در این روزها داشتند یکی تحلیل انقلابی است باید پیشرفت‌ها را در کنار ضعف‌ها دید که معدل پیشرفت کشور را باید در حوزه‌های مختلف ورتبه ها دید و باید جدی برای رفع ضعف‌ها  کارکرد .

او ادامه داد: بزرگ نمایی نکنیم و واقعیت‌ها را دیده و چشم بر ضعف‌ها نبندیم و از طرفی پیشرفت‌ها را  نیز نادیده نگیریم؛ باید نگاه عادلانه داشت این تحلیل انقلابی است .

علیدادی سلیمانی گفت: مقام معظم رهبری گفتند باید در امور به قدرت ملی نگاه کرد، بحث خودی را مطرح کردند که برداشت های متفاوت از آن شد، ولی خودی کسانی هستند که معتقد به ایمان و حرکت عظیم انقلاب پایبند بوده وبه دستورات انقلاب معتقدند و در عرصه‌های مختلف جان فدا هستند و در همه صحنه‌های انقلاب حضور دارند؛ اینها خودی هستند و این پرچم باید به دست  صاحب اصلی اش برسد.

برچسب ها: نماز جمعه ، انقلابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار