رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه خبر داد؛

سفر هیئت عالی قضائی به استان مرکزی با ۴۵۳ مورد ملاقات چهره به چهره

رفاهی گفت: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه و هیئت همراه به استان مرکزی ۳ هزار و ۱۳۰ فقره درخواست مردمی دریافت شد.

رفاهی رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه و هیئت عالی قضایی به استان مرکز به استان مرکزی ۳ هزار و ۱۳۰ فقره درخواست مردمی دریافت شد.

رفاهی افزود: از این تعداد درخواست، ۲ هزار و ۴۱۳ فقره مرتبط با سیستم قضایی بودند؛ همچنین ۴۳۷ فقره از مجموع درخواست‌های مردمی، مربوط به شهرستان‌های استان مرکزی و مابقی مربوط به شهر اراک بود.

او با اشاره به ۴۵۳ مورد ملاقات چهره به چهره مسئولان عالی قضایی با مردم در جریان سفر به استان مرکزی، گفت: ۷۴ مورد از این ملاقات‌ها در شهرستان‌های استان مرکزی انجام شد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضایی بیان کرد: ۳۷۹ ملاقات هم در شهر اراک توسط معاون اول قوه قضاییه، سخنگوی دستگاه قضا و رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه صورت گرفت که طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده، حجت‌الاسلام مصدق با مراجعان پرونده‌های کثیرالشاکی ملاقات کردند.

او ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۲۰ فقره درخواست ملاقات با رئیس قوه قضاییه از استان مرکزی در سامانه سامع ثبت شده بود که طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در جریان سفر هیأت عالی قضایی به استان مرکزی با این افراد ملاقات صورت گرفت.

رفاهی بیان کرد: از مجموعه دادگستری استان مرکزی انتظار داریم که کارگروهی ویژه را برای رسیدگی به درخواست‌های مردمی با رویکرد حل مسئله تشکیل دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
کجا دیدار کرد که اعلام نکردن