رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در سفر دلیجان:

در اغتشاشات به نیرو‌های انتظامی، نظامی و امنیتی جسارت شد

حجت‌الاسلام پور خاقان در جلسه شورای اداری شهرستان دلیجان گفت: کمترین جرم و جنایت در میان نیرو‌های مسلح دنیا در نیرو‌های مسلح ایران است.

حجت‌الاسلام پور خاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در جلسه شورای اداری شهرستان دلیجان با بیان اینکه کمترین جرم وجنایت در میان نیرو‌های مسلح دنیا در نیرو‌های مسلح ایران است گفت: متاسفانه در اغتشاشات نسبت به نیرو‌های عزیز انتظامی، نظامی وامنیتی جسارت شد.

حجت‌الاسلام پور خاقان افزود: اگر امنیت درجامعه نباشد نه سرمایه گذاری انجام می‌شود ونه کسب وکار شکل می‌گیرد.

او اضافه کرد: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح براساس وظایف قانونی از این نیرو صیانت می‌کند وباافراد خاطی در نیرو‌های مسلح به شدت برخورد می‌کند وهرگز اجازه نخواهیم داد افراد قلیلی به اعتبار این نیرو‌ها خدشه‌ای وارد کنند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های با اشاره به وضیعت مطلوب اشتغال وتولید در شهرستان دلیجان نرخ منفی بیکاری در این شهرستان را دلیلی بر امنیت و آرامش این شهرستان در جریان اغتشاشات دانست.

حجت‌الاسلام پور خاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در جریان سفر ریاست قوه قضائیه با استان مرکزی صبح امروز بااستقبال مسئولان دلیجان وارد این شهرستان شد.

بازدید از پاسگاه ایست وبازرسی دلیجان، حضور در گلزار شهدای دلیجان، دیدار با خانواده شهید محمد احمدی از شهدای نیروی انتظامی از برنامه‌های رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در سفر به شهرستان دلیجان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غلامحسین
۰۰:۳۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
باسلام واحترام برشهدای عزیز و شهدای امنیت که جایشان در جامعه خالی است و خداوند صبرجمیل به خانواده محترمتان بدهد شهدایی که واقعان مظلومانه درراه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی وآرامش جامعه بدون سلاح به شهادت رسیدند که وظیفه ملت است خاک شهداراسرمه چشمشان کنن شهدایی که جان عزیزان رافدای امنیت کردند و بدست خودفروختگان داخلی و خارجی ومنافقین کوردل شهید شدند راهشان پرازرهروباد