اهدای دستگاه لاپارسکوپی به بیمارستان امام علی (ع) زرند

خیر زرندی، یک دستگاه لاپاراسکوپی پیشرفته به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال را به بیمارستان امام علی (ع) شهرستان زرند اهدا کرد.

صبوری، معاون درمان تامین اجتماعی استان کرمان در مراسم اهدای دستگاه لاپارسکوپی به بیمارستان امام علی (ع) زرند گفت: ارزش این دستگاه بیش از ۱۳ میلیارد ریال است که خیر نیکوکار علی محمدی برای شادی روح همسر مرحومشان خانم مهدیزاده به این بیمارستان اهدا کرد.

او افزود: دستگاه لاپاراسکوپی از جمله تجهیزات پزشکی مورد نیاز در انجام عمل‌های جراحی بسته است که در این نوع عمل جراحی، بیمار در کمترین زمان ممکن تحت درمان قرار می‌گیرد و از بیمارستان مرخص می‌شود.

صبو‌ی با قدردانی از اقدام ارزشمند علی محمدی اظهار امیدواری کرد: با الگو برداری از این حرکت خداپسندانه، دیگر خیران هم عرصه سلامت شهرستان زرند را برای خدمت رسانی به نیازمندان حوزه‌های بهداشت و درمان یاری کنند تا گامی ارزشمند‌تر در کاهش درد و رنج بیماران برداشته شود.

او بیان داشت: بیمارستان تامین اجتماعی طی ۱۰ ماه به قریب به ۱۸۵ هزار نفر خدمات سرپایی و به قریب به ۱۳ هزار نفر خدمات بستری ارائه کرده است.

معاون درمان تامین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه این بیمارستان نیازمند تجهیزات دیگری است که از خیران تقاضا داریم در این وادی هم اقدام کنند، تصریح کرد: اکنون بیمارستان نیازمند تجهیزاتی از جمله: دستگاه دیالیز و ام آر آی است که امیدواریم خیران در این مورد اقدام کنند.

حجت الاسلام شجاعی، امام جمعه زرند با اشاره به احادیث و روایات پیرامون کمک به نیازمندان و اهدای بخشی از دارایی خود در راه خیر از اقدام بسیار خوب علی محمدی در حوزه درمان شهرستان تجلیل کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار