موفقیت آموزش و پرورش در زمینه صدور سند املاک

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش و پرورش استان در زمینه صدور سند املاک رتبه اول کشور را کسب کرد.

مدیرکل آموزش وپرورش در دیدار با مدیرکل و کارکنان ثبت اسناد و املاک کهگیلویه وبویراحمد گفت: دو هزار و ۱۴۲ ملک آموزشی، رفاهی و ورزشی مربوط به آموزش و پرورش در سطح استان وجود دارد که از این تعداد برای ۹۰۸ ملک، سند صادر شده که ۳۷۴ مورد آن دفترچه‌ای و ۵۳۴ مورد دیگر تک برگ است.

حسینعلی عزت خواه تعداد املاک بدون سند مربوط به آموزش و پرورش را ۱۲۳۴ ملک ذکر کرد و افزود: برای ۵۲۲ ملک در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرونده تشکیل شده که ۱۷۴ مورد آن نهایی و برای صدور سند مالکیت به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ارسال شده است.

عزت خواه با بیان اینکه با تلاش همکاران اداره حقوقی آموزش و پرورش و همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امسال ۱۰۰ سند برای املاک آموزش وپرورش اخذ شده است گفت: با صدور این تعداد سند صادر شده در سال جاری تاکنون استان کهگیلویه وبویراحمد در زمینه صدور سند در سطح کشور رتبه اول را به دست آورد.

عزت خواه از همکاری و تعامل مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه وبویراحمد و روسای ادارات ثبت اسناد در شهرستان‌ها تقدیر کرد و گفت: با انعقاد تفاهم نامه سه جانبه وزارت آموزش و پرورش، سازمان ثبت اسناد و املاک و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۲ شاهد تسریع در صدور اسناد مالکیت برای همه املاک آموزش وپرورش در سطح استان باشیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: بر اساس ماده ۹ قانون حدنگار مستند سازی املاک دستگاه‌های دولتی دولتی و انعقاد تفاهم نامه سه جانبه ثبت اسناد و املاک، آموزش وپرورش و بنیاد مسکن آهنگ صدور اسناد و املاک آموزش وپرورش شروع شده است.

زمان خوب با بیان اینکه از سال ۱۳۹۹ روند تشکیل پرونده و فرآیند صدور سند و تعویض اسناد دفترچه‌ای به تک برگ شروع شده است افزود: در صورت ارسال پرونده‌ها از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ثبت اسناد و املاک استان آمادگی دارد در کمترین زمان اسناد مالکیت را صادر می کند.

رئیس اداره حقوقی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: در صورت همکاری منابع طبیعی، بنیاد مسکن و ثبت اسناد تا دو سال آینده همه املاک آموزش وپرورش در استان سند دار می‌شوند.

ایروان پارسیان نژاد افزود: انتظار می‌رود با ایجاد تفاهم نامه سه جانبه وزارت آموزش وپرورش، بنیاد مسکن و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مستند سازی اموال آموزش وپرورش تسریع شود.

پارسیان نژاد اضافه کرد: پرونده‌های مربوط به املاک آموزش و پرورش توسط واحد‌های حقوقی تشکیل و به بنیاد مسکن برای طی شدن فرآیند قانونی تحویل داده خواهد شد.

در پایان این جلسه به پاس زحمات مدیرکل، کارشناسان و رئیس ثبت اسناد و املاک شهرستان بویراحمد در همکاری و تعامل خوب با آموزش و پرورش در زمینه صدور سند مالکیت املاک آموزش وپرورش با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.