رییس تعاون روستایی شاهرود:

۲۵۰ میلیون تومان اعتبار تملک دارایی جذب شد

فوقانی گفت: ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار تملک دارایی پس از ۲۰ سال توسط این اداره جذب شد.

امید فوقانی رییس اداره تعاون روستایی شاهرود  افزود: برای نخستین بار پس از ۲۰ سال ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار به منظور تعمیر و نگهداری ساختمان و انبار‌های دولتی تعاون روستایی شاهرود جذب شد.

وی با بیان اینکه این اعتبار برای تعمیر انبار بیارجمند، بسطام، طرود و ایجاد باسکول اتحادیه تعاون روستایی هزینه شد، ابراز کرد: طی یکسال گذشته ۲ انبار دولتی این تعاونی مستندسازی و برای آن‌ها سند مالکیت تک برگی صادر شد.

این مسوول با اشاره به اینکه صدور سند مالکیت تک برگی برای انبار‌های مجن، قلعه نوخرقان، پارامیدا و طرود مراحل نهایی را طی می‌کند، اظهار کرد: جذب اعتبارات فنی سازمان مرکزی برای ساخت دفتر و فروشگاه شرکت تعاونی تولیدی روستای مزج انجام شد.

۶ هزار و ۳۰۰ تن گندم از کشاورزان شاهرودی خریداری شد

رییس اداره تعاون روستایی شاهرود از توزیع ۸۰۰ تن بذر گندم بین کشاورزان خبر داد و گفت: امسال ۶ هزار و ۳۰۰ تن گندم با اجرای طرح خرید تضمینی و مباشرتی از کشاورزان شهرستان خریداری شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار تن ذرت علوفه‌ای در فصل زراعی امسال خریداری شده است، افزود: خرید این میزان ذرت علوف‌های در قالب ۳۰۰ هکتار کشت قراردادی انجام شد.

فوقانی از راه‌اندازی مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک به صورت مشارکتی با همکاری بخش خصوصی با هزینه سه میلیارد تومانی خبر داد و تصریح کرد: این اقدام با هدف تعریف منابع درآمدی جدید برای اتحادیه تعاون روستایی در دستور کار قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار