۲۶ هزار ۶۰۰ تُن گندم از کشاورزان میامی خریداری شد

رییس اداره تعاون روستایی میامی گفت: ۲۶ هزار و ۶۰۰ تُن گندم از ابتدای فصل خرید تاکنون به صورت تضمینی در مراکز تعاونی روستایی این شهرستان از کشاورزان خریداری شده است.

محسن خدادادزاده افزود: گندم خریداری شده از کشاورزان در سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت که این مهم نشان از اعتماد گندمکاران و تلاش مجموعه شبکه تعاون روستایی شهرستان است.

وی با بیان اینکه ۱۳هزار و ۳۴۴ تُن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در مدت مشابه سال گذشته از کشاورزان میامی خریداری و در سیلو‌های تعاون روستایی این شهرستان ذخیره‌سازی شده بود، ابراز داشت: این محصول از سوی پنج شرکت تعاونی روستایی خریداری و ذخیره‌سازی شد.

رییس اداره تعاون روستایی میامی تصریح کرد: خرید تضمینی گندم از کشاورزان شهرستان که توسط مراکز خرید شبکه تحت پوشش اداره تعاون روستایی در حال انجام بود در مراکز خرید کالپوش در شهر رضوان و روستای نردین نیز پایان یافت.

به گفته وی، امسال میزان تحویل گندم در مقایسه با سال گذشته افزایش ۲ برابری داشت.

خدادادزاده با اشاره به اینکه تحویل ۲ برابری گندم در منطقه فرومد بیشتر از دیگر مراکز بود، اظهار داشت: قبل از شروع برداشت با برنامه‌ریزی و هماهنگی اداره تعاون روستایی و مرکز جهاد کشاورزی فرومد و با کنترل مبادی خروجی، ارتباط و ترغیب کشاورزان به تحویل محصول، حجم عملیات خرید را به رشد ۲ برابری رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.