ترامپ نامه‌های «خصوصی» رهبران خارجی را منتشر می‌کند

رئیس جمهور پیشین آمریکا در نظر دارد ۱۵۰ نامه خصوصی از رهبران جهان و افراد مشهور را منتشر کند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا قرار است نامه‌های بسیاری از رهبران جهان، افراد مشهور، ورزشکاران و غول‌های تجاری، از جمله کیم جونگ اون، پرنسس دیانا و حتی هیلاری کلینتون، را منتشر کند.

به گزارش راشاتودی، ترامپ روز پنجشنبه در پستی در شبکه‌های اجتماعی از انتشار آن‌ها در کتاب آینده خبر داد. به گفته ناشراین کتاب، این اثر ارتباطات "باورنکردنی و اغلب خصوصی" با ترامپ در ۴۰ سال گذشته را ارائه می‌دهد.

ترامپ به خبرنگاران گفت: «ما نامه‌های بسیار خوبی از افراد بزرگ و نه چندان بزرگ داشتیم. "اما آن‌ها افراد بسیار مشهوری هستند و احتمالاً هرگز چنین تنوعی از نظر افرادی که نامه‌ها از کجا آمده‌اند و از چه کسانی می‌آیند، وجود نداشته است.»

به گفته ناشر این کتاب، ۱۵۰ نامه از چهره‌های مطرحی همچون اپرا وینفری، مایکل جکسون، روسای جمهور ایالات متحده مانند ریچارد نیکسون، رونالد ریگان و باراک اوباما، اسطوره گلف آرنولد پالمر و حتی رقبای سرسخت او در خانواده کلینتون در این کتاب خواهد بود.

ترامپ در زمان ریاست جمهوری خود چندین نامه به رهبر کره شمالی نوشت و از او نامه دریافت کرد که گفته می‌شود برخی از آن‌ها عاشقانه بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار