انجام ۱۶۵۰ مورد بازرسی از صنوف مختلف در فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: در قالب طرح ویژه نظارتی تاکنون بیش از ۱۶۵۰ مورد بازرسی توسط اکیپ‌های مشترک در این استان انجام شده است.

غلامرضا سالاری گفت: از ابتدای تشکیل اکیپ‌های نظارت، در استان فارس بیش از ۱۶۵۰ مورد بازرسی از صنوف مختلف در فارس انجام و ۱۸۰ فقره پرونده تخلف برای متخلفان تشکیل و به دستگاه‌های ذیربط ارجاع و اعمال قانون شده است.

او گفت: طرح ویژه نظارتی با همکاری سازمان‌های جهادکشاورزی و صمت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و ... با تشکیل ۱۹۵ اکیپ، از هشتم اسفند امسال آغاز شده است.

مدیرکل تعزیرات فارس گفت: این اکیپ‌ها نظارت خود را در سه حوزه کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق، با تمرکز بر تولید و عرضه کالا‌های اساسی، اجرایی و دنبال کرده‌اند.

سالاری با اشاره به اجرای ۱۶۵۰ بازرسی از هشتم تا بیستم اسفند، گفت: این طرح به مدت ۲ ماه و تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات فارس گفت: طی بازرسی‌های انجام شده، ۱۸۰ پرونده تخلف برای صنوف مختلف تشکیل و منجر به صدور احکام جریمه نقدی به میزان ۳ میلیارد ریال شده است.

او با اشاره به اینکه تعزیرات فارس در زمینه گشت‌های مشترک بهترین عملکرد را بین استان‌های مختلف کسب کرده است، گفت: در تعزیرات فارس شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده‌های تخلف ایجاد شده است.

سالاری گفت: بر اساس مصوبه سران محترم قوا و با توجه به افزایش اختیارات تعزیرات، میزان جرایم در رابطه با پرونده‌های تخلف تشکیل شده طی این بازرسی‌ها، رشد داشته و اختیار پلمب واحد‌های صنفی متخلف نیز قبل از صدور رای نهایی به شعب اعطاء شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس با بیان اینکه سامانه‌های ارتباطی ۱۲۴ و ۱۳۵ برای دریافت گزارش‌ها و شکایات مردم فعال است، گفت: گزارش‌های دریافت شده توسط این سامانه‌ها، بلافاصله در دستور کار بازرسان قرار می‌گیرد و در صورت احراز تخلف، پرونده تعزیراتی تشکیل و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار